Uncategorized

Sunt o babuta :))

Oficial sunt o babuta,ma dor toate cele.Schimbarile astea de vreme ma termina fizic,ai putea spune ca am ajuns la minunata varsta de 70 de ani si ma plang de dureri de ‘sale’ .Dar e adevarat,azi e cald,maine e frig eu le resimt pe toate.Azi dimineata cand mergeam spre munca,simteam asa o usoara durere la piciorul stang,mai exact in zona genunchiului.In gandul meu..sigur m-am lovit prin casa si nu mi-am dat seama,asta fiind o alta nazdravanie de-a mea zilnica.NU stiu cum reusesc,dar ma lovesc de orice prin casa:ba de coltul mesei desi am loc destul sa trec pe langa,ba de pat( repet am spatiu destul,pot sa fac o hora mare si pe langa tot sa mai incapa cativa oameni) si uite asa ma trezesc cu nu stiu ce vanatai pe corp,si punctul de varf e talentul de a cadea de pe scaune,din pat noaptea :))) si lista poate continua.

Dar ca sa revin la ce incepusem sa povestesc,ma durea in zona genunchiului,cauza : s-a schimbat iar vremea,nenorocita asta de vreme din ultimul timp care e mai nehotarata decat o Balanta veritabila.Am reumatism,am avut de mica si o sa am toata viata.Am sa incep sa urmaresc stirile meteo,desi nu stiu la ce m-ar ajuta.Poate sa caut statiuni in care sa ma duc sa stau cu oamenii in varsta la un ceai in timp ce ne ingropam in namol 😛 Si daca stau sa ma gandesc cred ca ar fi o vacanta relaxanta,linistita,fara zgomote prea multe in jur…E clar deja am inceput sa am nevoie de liniste,varsta isi spune cuvantul :))))
Concluzia:Daca ieri aveam impresia ca sunt in weekend,azi clar am revenit cu picioarele pe pamant.E marti,ma doare genunchiul,sunt marmota si mai e pana vineri.
Concluzie la concluzie: Prima concluzie nu se leaga neaparat de mica mea destanuire.
Leave a Reply

