Uncategorized

Les Clementines

3 fete, un proiect mai mult decat interesant,BRD Societe Grup Generale..
Toate acestea intr-un singur nume: Les Clementines. Cum am dat de ele ? Simplu am dat click pe un link afisat in lista mea de messenger.Linkul acesta ducea catre un blog al fetelor de care v-am spus si placut surprinsa am ramas cand am vazut ce se prezenta acolo.
Dupa cum am postat si acolo,trebuie sa spun ca proiecte de genul ma fac sa fiu mai curajoasa,sa vreau sa ma implic si mai mult decat o fac,poate chiar de data sa ma implic cu adevarat si nu sa fiu un simplu cititor.
Fetele pun in evidenta o problema destul de frustranta a societatii noastre:un echilibru intre viata personala si viata profesionala.Cum se poate ajunge la asta? E imposibil de atins un asemenea tel? Ce putem face ca sa imbunatatim aspectul asta si cum pot ajuta angajatorii nostri in acest sens?
Aceste intrebari si mai multe informatii despre toata actiunea asta puteti afla aici : http://www.citizenact.com/wiki_buc898.php?id_page=536&id_section=45#titresection .

Leave a Reply

