Uncategorized

Mai sa fie!

Esti urata cu spume si cracanata!

Asa incepe postul asta..Se facea ca plecam de la munca spre casa,asteptam minunatul 232 in statie.Si cum stateam eu asa,vine un specimen ca altfel nu ii pot spune,se aseaza langa mine.El,un tanar la vreo 19 ani cred,sau 4 ani dupa comportament,avea castile in urechi si o cafea din aia de la tonomat.
Si ma intreaba:
” Stii cumva de unde pot sa iau 232 sa ajung in Berceni?
Da,aici e statia.
Intre timp eu vorbeam la telefon cu o prietena si dupa ce am terminat conversatia,observ ca el era inca langa mine.
Ah,cosmoteul asta,spune el.Imi dai si mie numarul tau de telefon?
La fel de politicos raspund:Nu!
A urmat replica:
Pai da,oricum nu esti pe masura mea,esti urata cu spume si mai esti si cracanata.
Prima reactie a fost sa ma uit la picioarele mele,chiar nu sunt cracanata :))) Am repetat prea mult cuvantul asta.Si dupa asta i-am spus: Multumesc frumos de compliment!
Frumos mod de a incheia o zi lunga de munca..but then again nimic nu ma mai mira ..

E miercuri deja,sunt marmota si cand naiba a trecut timpul????

2 thoughts on “Mai sa fie!”

Leave a Reply

