Uncategorized

Batut campii sau …

Ce este scris mai jos poate fi interpretat dupa bunul plac al fiecaruia.Poate fi ceva despre mine,din mintea mea zapacita.Poate fi o incercare de a scrie ceva aberant.Poate fi o parte dintr-o poveste.Poate fi oricare dintre voi…

“E ciudat cum ajungi sa crezi in ceva si apoi sa-ti dai seama ca de fapt gandurile alea nu sunt ale tale,ci doar le-ai folosit.Tot ceea ce ma reprezinta se duce usor,usor,se sparge in cioburi marunte de sticla care imi intra in piele.Sunt NIMIC.Gandurile mele sunt nimic si incerc sa sterg totul cu un burete.Ce e mai rau e ca mintea imi va arata ce am fost ce sunt si o imagine a ceea ce as putea fi.Nimic nu e sigur,nimic nu e adevarat, nimic nu e real,nimeni nu e liber.Eu nu sunt ceea ce par.Corpul meu e pe pamant insa mintea imi e in aer si singurul lucru in viata asta care poate fi liber e mintea.Prea multe promisiuni, prea multe programari,timpul se scurge tot mai repede,viata ma depaseste, ma ineaca, ma ridica, ma arunca, ma agita, ma distruge.Viata mea ma distruge si simt ca mi-e dor de nestiinta,mi-e dor de MINE.Asta e cel mai trist lucru,ca mi-e dor de mine,am pierdut din vedere ce era mai important..PE MINE.Cum si cand s-a intamplat nu stiu,nu a fost TIMP sa imi dau seama.Usor,usor am cazut si acum ce sunt? Sunt eu oare? Nu ma recunosc,nu stiu cum sa mai intorc oglinda sa ma vad, cum sa fac poza ca sa ma pot vedea..? Cum fac asta?
Sa o iau iar de la capat sa ma recastig? Nu ma mai vreau asa.Inima mea nu mai exista.Inghet,am devenit ALTFEL,nu mai sunt EU.Oare unde ma caut, unde ma gasesc? Cum ma caut…? Unde sunt? Ma vreau inapoi,iar ma tem,iar nu gasesc nimic.Cine ma vede asa cum sunt,sa ma ajute sa ma gasesc.
De ce?? Pentru ca nu pot.Se pare ca mai exista o parte din mine,o parte buna, o parte care ma vrea inapoi,nu asa cum eram,ci doar ma vrea inapoi.
M-am saturat sa adun cioburile de sticla lasate si sa le pun cap la cap…
Am sa ma caut undeva unde numai eu ma pot gasi,sa umblu iar cu picioarele goale prin frunze, pe pamantul proaspat udat de o ploaie rece,si sa simt picaturile de apa cum cad pe crestetul meu si isi fac drum printre firele de par rebele, in jos pe fata mea, pe buze,sa simt cum imi dau viata.Sa pot umbla iar printre copaci, sa aud vantul cum vorbeste cu frunzele ce freamata de suflul lui si sa aud muzica sufletului meu din nou.Sa ma recunosc,sa ma gasesc stand pe o piatra cu o pereche de casti in urechi, cu melodiile in care ma pot pierde.ASTA E.O sa ma pierd in muzica, sa ma gasesc in versuri, sa ma scot de acolo si sa ma renasc,sa ma pot uita din nou la cerul albastru, la luna galbena dintr-o seara racoroasa de august,la ce ?
Cautarea de sine se presupune ca ar trebui sa fie pe la o varsta mult mai frageda,atunci cand incercam sa ne regasim in artisti, in carti , in muzica,in multe,dar de putine ori ne dam seama ca niciodata nu incetam sa ne cautam,toata viata suntem intr-o permanenta cautare.Odata cu trecerea timpului ne schimbam.Inevitabil si poate ireversibil.Am mai pierdut o parte din mine,mi-am dat seama ca de fiecare data cand ma indepartez de o persoana, pierd o bucata din mine,mai mult sau mai putin importanta, depinde de caz.Prin urmare,ma pierd pe zi ce trece,ma despart de mine in fiecare zi.Hmm,frumos spus..
Si atunci unde ajung? Cum sa adun bucatile pierdute? Sau fac altele…?
Altele la fel nu pot face,poate altele mai bune.Si atunci unde ajung? Sa fiu mai buna? Poate da poate nu.
Unele lucruri le poti recupera,altele nu,insa chiar si cele recuperate parca nu mai sunt la fel,ceva s-a schimbat.Nu stiu daca in bine sau in rau,inca nu imi dau seama.E din nou ciudat,nu ma simt EU;e ca si cum nu as fi in corpul meu din nou,am fugit de fizic si m-am pierdut in ganduri,ganduri care fac totul sa fie cat mai confuz.Liniste,calm, sentimente de rau.Simt ca nu mai traiesc si ca sunt o fantoma.Acelasi ritual,oboseala ma cuprinde in ghearele ei si nu-mi da drumul.Autosugestia se indreapta catre rau si de putine ori ma ajuta.
Dar gata trebuie sa ‘pun piciorul in prag’!!
Cum e oare cand faci asta?Ma voi lovi la picior cand se va inchide usa? Sau se va opri usa in piciorul meu?
Am uitat ce inseamna o plimbare in padure,in aerul curat..sa stau in frunze,pe iarba sa ma uit la cerul albastru si la norii care il pateaza.Am uitat ce inseamna sa beau apa din izvorul de pe camp si sa strang flori sa ii duc mamei.Am uitat sa stau langa focul de seara,am uitat cum e sa privesti stelele stand intins in balcon.Am uitat sa simt muzica pana in cele mai adanci locuri.Am uitat sa citesc ceva.Am uitat cum e sa traiesti un film bun? OARE CHIAR AM UITAT? Mi-e dor de timpurile alea.Mi-e dor de simplitate,oare chiar am uitat sa traiesc,sa ma bucur de lucrurile simple si frumoase?? Unde s-a dus simtirea aia de atunci cand vedeam o floare sau un camp frumos?Unde s-a dus privirea aia plina de calmitate?Ma uit in oglinda si nu vad nimic.Nu mai vad nimic de mult timp,doar un chip care nu spune nimic,niste ochi tulburi care nu mai sunt cum erau odata,i-am pierdut si pe astia.Nu mai stiu cum sa privesc.Am ramas fara resurse? OARE chiar am ramas fara resurse?”

17 thoughts on “Batut campii sau …”

  1. Demult vroiam sa scriu un post cu titlul “Suflet anesteziat” in care sa spun cam ce ai zis tu aici… si n-am reusit…

  2. Ce am scris mai sus,are cam 1 an vechime. M-am apucat pe la 2 noaptea sa tastez si nu m-am mai oprit.Oricum asta e doar un fragment si face parte din ceva mult mai mare. Am incercat sa selectez ca sa nu umplu 6 pagini.Putin cate putin πŸ˜›

  3. M-am apucat sa citesc, m-a furat peisajul si era s auit de restul discutiilor pe care le lasasem deschise πŸ™‚ Nice

  4. pai da Marmotico, da’ era sa pierd bunatate de baiet on line πŸ˜› n-ai vazut bataie pe el, acolo? πŸ™‚

  5. πŸ˜† Asta mi-ar mai lipsi, relatii de pe bloguri, ca in rest le-am experimentat pe toate πŸ™‚

  6. O viata avem doar! :))) La cum se cunosc oamenii in ziua de azi nu ma mai mira nimic:D
    Si eu am avut un prieten care l-am cunoscut pe net asa caaa… Nu se stie de unde pica para πŸ˜›
    P.S. M-ai prins intr-o stare pasnica azi :))

  7. Mai stii? Scorpionii astia sunt dati naibii cand li se casuna ceva. Glumesc, dar sunt asa de calmaaa de zici ca mi-au dat morfina prea multa :))))

  8. Ooooo…Scorpionii.. :)) Iubitul meu si cea mai buna prietena a mea sunt scorpioni.. Deci stiu πŸ™‚

  9. Ahaaaaaaaa…si tu erai in cursa pentru baiet,rusiniiii!!!
    Si daca ai in preajma ta scorpioni atunci am un sentiment ca o sa ne intelegem noi numai bine πŸ˜€

  10. Ai DOAR 1 sentiment? πŸ˜› Io’s sigura. Si normal ca eram in cursa… cautam si noi ceva mai bun, nu? πŸ˜› da’ sa nu mai zici la nimeni

  11. Breh, ce va secretuiti acilea??? Fara mine?
    Si ce-are Erminusho, relatie de pe blog, ce, tuseste? πŸ˜›
    Zapacitele lu’ mama… deci tare as vrea sa ne intalnim noi asa gagici nebune la o barfa… doamne, ce-ar iesi… si cu Pisica, si cu Honey si cu Mary (armindeni)… Ooooo, da! πŸ˜€

  12. eeeeh Ada mama,daca tu aseara te-ai petrecut prin baruri,la cocteiluri,am stat si noi di vorba πŸ˜›

Leave a Reply

