Uncategorized

Prima leapsa

Si uite asa dupa o pauza de 3 zile de la tot ce a insemnat internet,messenger si tehnologie ( mai putin telefon, ca fara ala nu se putea ) m-am intors in nebunia din Bucuresti cu forte aproape proaspete.Si ce-mi vad ochii atunci cand deschid mailul? O leapsa de la Adaaa.Acestea fiind zise : Ursule,treci la aparat! Se pune marmota pe raspuns la intrebari πŸ˜›

Prima intrebare: Tu dupa ce tanjesti?
Hmmm,pare o intrebare simpla la prima vedere,insa daca ma gandesc nici nu stiu ce sa raspund.Tanjesc dupa multe,dupa liniste,dupa libertatea pe care mi-o dau unii oameni prin simpla prezenta a lor,dupa un zambet pur,tanjesc dupa o plimbare pe o zi insorita,dupa o inghetata din Viena,dupa zilele petrecute la casa mea de la tara,dupa un weekend care sa fie petrecut cu adevarat ca un weekend nu ca o extensie a saptamanii in care s rezolv ce nu am avut timp in restul zilelor si lista poate continua pana nu mai ramane spatiu aici πŸ˜›

No.2 : Cand ai spus ultima oara “Te iubesc” ?
Cand am vorbit cu mama la telefon.

No.3 : Defineste fericirea in 3 cuvinte
Oai,asta e grea.N-am alea 3 cuvinte.Pot fi mai multe cuvinte care sa descrie fericirea,asta depinde de la om la om.Incerc sa aleg 3 cuvinte,:D Aaaa: zambet,familie,prieteni.

No.4 :Cand ai fost ultima data fericita ?
Mah Ada,dar numa din astea cu fericeli mi-ai dat :))) Cand mi-a zambit bunicul meu si mi-am dat seama ca m-a recunoscut.Si apoi cand am stat in bucatarie la povesti cu Ena ( aka Camelia ) si am facut crize de ras de ne-a auzit tot blocul.Asta se intampla pe la ora 2 πŸ˜€ dar sunt destule momente care ma fac fericita,si asta pentru ca incerc sa nu ma las doborata de intuneric πŸ˜›

No.5 Ce crezi ca te face fericita?

Un zambet,o privire calda,sa vad ca oamenii pe care ii iubesc si la care tin sunt fericiti,linistea mamei meleo criza de ras cu Kami,alta criza de ras cu mama,o prajitura de ciocolata,o plimbare pe strazile din Praga,o cafea bauta intr-o cafenea la o masa de langa geam prin care pot sa privesc trecatorii,un catelus,o plimbare prin padure,calaria..

No.6 Cand te-ai gandit ultima oara la fericirea ta ?
Habar nu am,cred ca inconstient ma gandesc ca vreau sa fiu fericita,ca am nevoie,dar ma pierd in ganduri,in activitati si ma incurc in drumul spre asa-zisa fericire si liniste,cand de fapt momentele pe care le traiesc in drumul asta pot fi unele de fericire .

Hmmm.Hai ca a mers bini.Astept criticile!
P.S. Daca-mi permiteti dau leapsa mai departe la partenera mea de crize de ras πŸ˜› Virgil

2 thoughts on “Prima leapsa”

Leave a Reply

