Uncategorized

Tell me your first ..

A doua leapsa am primit-o de la mar,marul perfect rotund. Cum sa primesc leapsa de la un fruct? Pai foarte bine oameni buni,marul despre care vorbesc e unul compus din Kingsnake ( alias Serpent) si Joaninha ( cunoscuta ca si Jo,simplu si frumos sau Joa) si mi-au facut cadou de casa noua o leapsa. Si acum: Ursule,la aparat! 😀

Tell me your first…

  • Car ( masina,otomobil,troasca)

-Dacia 1310,alias Zambilica ( asta am condus prima data)

  • Trip within the borders ( adica excursiune pe plaiurile mioritice )

-Off,daca as putea sa imi aduc aminte..Aaaa.Da,eram inca in burtica si ma ducea mama de la Sighisoara la Bacau sa ma nasca acolo,nu stiu zau de ce,dar daca aveam gura si puteam sa ma exprim altfel stateau treburile 😀

  • Trip abroad (adica dupa granite)

-Grecia.M-a sunat tata pe la 11 noaptea,era la un sprit cu niste prieteni si mi-a spus sa ma pregatesc maine sa fac poza pentru pasaport ca peste 3 zile plec in Grecia. Ah si habar nu aveam cu cine o sa ma duc 😀 Dar a fost super fain si cred ca era prin clasa a 10-a asta.Daca imi aduc aminte bine.

  • Memory(amintiri din copilarie ,volumul 1)

-Eu intr-o rochita alba cu volanase,dansand la nunta parintilor mei.Imi mai aduc aminte ca ma tot fataiam printre mese si stateam de vorba cu invitatii desi nu ii cunosteam pe toti.Am adormit pana la urma pe un scaun langa orchestra 😀

  • Pet(animal dar nu de plus)

-Jessica,un soricar pe care l-am luat din Sighisoara si l-am dus pana in Bacau in masina.Doamne cat am iubit cainele ala 😦

  • Crush(indragosteala)

-Cum am spus si la mar pe blog Robert il chema,blond cu ochi abastri,se intampla la gradinita ( grupa mijlocie) si credeam eu pe atunci ca modul lui de a-mi arata ca ma place e sa imi ridice fusta in cap.Parintii nostri se cunosteau si deja faceau planuri sa ne casatoreasca.S-a terminat cand l-am vazut pupand-o pe blonda care mereu avea rolul de Alba-ca-Zapada.Eu aveam rolul de vulpe.La naiba! Eu bruneta eram perfecta pentru rol,cine naiba pune o blonda in rolul de  Alba-ca-Zapada ? 😀

  • Discovery(mai ceva ca la Columb 😛 )

-Aici cred ca m-ati incuiat.Searching..Searching… Ah da,prima descoperire a fost o masina de scris din aia veche.Cand eram la bunicii mei,aveam obiceiul sa cotrobai prin toate dulapurile si gaseam tot felul de lucruri care ma fascinau.Dupa descoperirea asta mi-am scris memoriile 😀

  • Job(slujba,dar nu de biserica)

-Ajutor de fanar.Mergeam cu bunicii la fan si eram mana lor dreapta.Eram platita in sucuri,inghetata si prajituri.:D Uneori chiar si bani :p

  • Idol(model in viata,bineinteles ca nu femeia cu mustata )

-Madalina Manole.Ii stiam toate cantecele pe de rost si imi mai placea ca aveam si inca am alunita langa buza de sus.

  • Creation(creatie proprie si personala)

-Pfff,stiu stiu!Un fel de bluza pe care am cusut-o din toate materialele ce le-am gasit in atelierul bunicilor.Ei erau pe timpuri distribuitori si fabricanti de saltele,perne,plapumi si le ramasesera saci plini cu bucati de materiale de diverse culori si forme 😀

Gata! Mmm, mi-am adus aminte de foarte multe prin leapsa asta. 🙂

Si dupa cum am promis o dau mai departe la Ada si la Lloret del Mar pentru ca vorba cuiva :p a stat prea mult pe tusa 😀

31 thoughts on “Tell me your first ..”

  1. “Ii stiam toate cantecele pe de rost si imi mai placea ca aveam si inca am alunita langa buza de sus.”
    Te rog spune-mi ca alunita e din nastere.
    “S-a terminat cand l-am vazut pupand-o pe blonda care mereu avea rolul de Alba-ca-Zapada. ”
    Si nu le-ai rupt capul?

  2. Da e din nastere 😛
    Pai am facut un rol de vulpe cum nici Piersic nu poate sa faca 😀

    Multumesc de multumiri 😛

  3. seara buna! si multumesc,am vazut la mar pe blog de unde vine 😛
    M-am amuzat si in acelasi timp mi-a smuls un zambet amintindu-mi o parte din copilaria mea 🙂

  4. Neata surioara! Aoleo nu stiu ce sa mai pun ca nu imi mai place nimic de acolo,am sa incerc sa putin ceva mai vesel si colorat daca gasesc,m-am chinuit o zi intreaga sapt trecuta 😛
    Asa mami! Astept cu nerabdare raspunsurile tale 😛

  5. Helou Venny , buei sunt marmotica scorpiuta,da ?
    Si lasa ca nu strica sa mai participi si tu la evenimente din astea sociale de-ale noastre 😛

  6. Pai cum am zis e un fel de cacaniu amestecat cu negru,pe cutie scria curmala dulce,nu stiu cum naiba poate sa fie culoarea unei vopsele curmala dulce,zau..

  7. CUm sa nu te primesc.? Daca iti place aici poti sa intri,e usa deschisa 😉
    Ai si milka pe masuta 😀

  8. Vennyyy, ce matinal ai fost.DOrmea si patul sub mine la ora la care mi-ai trimis commentul.Azi am fost varza,numai in pat am stat.. 😦

  9. Neataaa!!!
    Croco scuze,am adormit pe taste 😛 si cand m-am trezit era deja prea tarziu sa mai scriu ceva.Mi-am mai revenit in weekendul asta ,am facut terapie intensiva 😀
    Venny my man what’s up ?

  10. Sunt la scârbici, ca toată lumea şi mă pregătesc să beau o cafea.
    Din când în când îmi arunc câte un ochi pe bloguri. 😀

Leave a Reply

