Uncategorized

Paris

Mai aveti 2 zile la dispozitie sa le luati biletele celor de la Vola ,si sa plecati intr-unul din marile orase : Barcelona,Paris,Atena,Milano si Londra. Asa ca spor la scris.Eu mi-am ales azi Parisul.

Si ca sa continui in stilul in care am scris despre Barcelona,incep prin a-mi imagina cum as arata eu in Paris. Aceeasi fata micuta,bruneta cu ochii negri,imbracata in pantaloni 3/4 ciorapi verzi,balerini si o bluzita,eventual si ceva pe deasupra si bineinteles o esarfa la gat πŸ˜€ Ma plimb pe strazi,vizitez muzee,ajung si la Turnul Eiffel,ma minunez de mareata constructie,stau jumatate de ora sa ma plang ca mi-eΒ  frica de inaltimi si nu sunt sigura daca vreau sa urc pana in varf.In final o sa ma convinga cineva si o sa ajung in varf,sa simt cum inima imi bate atat de tare incat imi iese din piept.Sa imi treaca prin gand : Sunt la Paris, sunt in varful turnului Eiffel,daca cineva imi spunea ca o sa ajung aici acum o luna,i-as fi dat in cap. Si apoi sa zambesc frumos in timp ce admir peisajul din jur. Un coleg de munca a fost in martie in minunatul oras si intr-o zi l-a pus naiba sa imi trimita poze cu Parisul noaptea.Va dati seama ce sentiment “minunat” am avut.Eu la munca,in birou,ingropata in hartii ,el pe Champs Ellysees plimbandu-se de mana cu iubita lui. Pai nu se poate domle asa,vreau si eu.

Mi-am dat seama ca nu am calatorit foarte mult,insa si Paris este pe lista “to visit”. A fost de cand eram mica.Pe la vreo 10 anisori,bajbaiam eu ca vreau sa merg la Paris, ca am vazut eu ca acolo e frumos si ma pot da cu barca pe Sena. Mai tarziu,visam la acea calatorie unde eram eu cu parintii mei,plimbandu-ne pe fiecare straduta si facand sute de poze. Un pic mai tarziu,visam romantism,visam ca un print va veni sa imi zica: Iubita mea,maine plecam la Paris! Si eu sa lesin de emotie in acel moment.Acum, vreau sa vad Parisul pentru eleganta,pentru culoare,pentru mancaruri fine,pentru un vin adevarat baut pe o terasa seara,inconjurata de lumini.Din povesti,parerile sunt impartite.Ba ca e un excelent loc pentru o vacanta,ba ca nu se merita.Eu vreau sa decid asta singura.Sunt un fel de : pana nu vad,nu cred.

Sa imi pun rochita si balerinii si sa ies la plimbare.Sa ma trezesc cu un zambet pe fata: Sunt in PARISSSS!! De ce ?

Pentru ca e frumos din cand in cand sa traiesti un mic vis.Sa intri intr-o lume paralela.Adica sa pleci intr-un oras( sa zicem Paris) sa castigi biletele de avion ( sa zicem de la Vola – agentie de online travel ) πŸ˜€ sa ajungi acolo (sa zicem intr-o zi minunata de iunie)Β  sa te plimbi (sa zicem pe Champs Ellysees) sa te bucuri de peisaje, natura (sa zicem gradinile Versailles)Β  sa te minunezi de unele dintre cele mai faimoase lucrari de arta intr-un anume loc ( sa zicem muzeul Louvre ) si in final sa ajungi in cel mai inalt punct ( sa zicem Turnul Eiffel) sa inchizi ochii,sa zambesti de fericire si sa simti ca zbori.Toate astea si inca multe altele,alaturi de un om drag. Oare cum ar fi ?

Semnat,

O marmota in culoare de curmala πŸ˜€

6 thoughts on “Paris”

  1. Buna dimineata marmotica somnoroasa!
    Hai curaj, deschide ochii..asa..acum indreapta-te lin spre cafea. Hop, ai cazut din pat, nu-i nimic se mai intampla, hai usor…mergi dupa miros…gata, ai ajuns.
    Spor la savurat cafeaua. πŸ˜€

  2. Marmotico, scrii tare frumos, imi place sa ma delectez cu povestile tale, iti transpui firea visatoare foarte bine in cuvinte. πŸ™‚ Frumos!

  3. @Suri multam fain si bafta si tie!
    @Mihi exact la lebadoi ma gandeam =))))
    @Venny,mersi fain de ghidare,am dat cu piciorul in pat de 3 ori :))
    @Ada, mamica iti multumesc,bafta si tie! Si p.s. am luat si eu talentul de undeva πŸ˜›

Leave a Reply

