Uncategorized

Muzica sufletului meu

Fara muzica nu as putea trai. Asta e clar, sunt un om care are nevoie de triluri linistitoare pentru a trece de o zi proasta,sau de ceva mai energic pentru a sarbatori un moment de fericire din viata mea.

Drumul spre munca e mereu insotit de o melodie draga mie,orice calatorie as face am nevoie de muzica si nu neaparat ca sa treaca timpul mai repede ci doar sa ma simt bine. Sa-mi afund gandurile in versuri, in sunete,sa nu aud cand ma striga controlorul la mine : ” Biletul domnisoara! ” Daca vrei sa ma faci sa zambesc, nu-mi trimite ciocolata , mai bine trimite-mi o melodie care are o insemnatate,nu ceva care suna a muzica. Daca sunt trista trimite-mi “Bitter sweet symphony” , imi va face mult mai bine decat daca vei incerca sa ma convingi ca va fi totul bine,cand in sufletul meu numai eu stiu ce se intampla.

Daca am chef sa ascult cu volumul tare “Prodigy- Voodoo People “ , lasa-ma in pace, nu o fac pentru ca sunt nervoasa ci pur si simplu pentru ca imi aduce aminte de niste vremuri si ma face sa ma simt in viata si plina de energie. Daca vreau sa fac o baie relaxanta, cu siguranta va fi tot albumul Cafe del Mar , si Budda Bar nu va lipsi din playlist, pentru ca atunci o sa fiu una cu apa, si o sa inchid ochii, imaginandu-mi ca sunt la mare, pe o plaja pustie. Daca ascult Metallica, in special melodia asta , nu ma intreba de ce , Metallica va fi mereu in sufletul meu , muzica lor are un efect foarte ciudat ( intr-un mod bun) asupra mea. Imi va aduce aminte de camin, de serile in care invatam la germana cu Hermina alaturi de o sticla de cola rasuflata,da buna a naibii.De cafeaua bauta dimineata pe balconul de la etajul 9, de noptile  in care stateam in bucataria minunatului camin Titulescu si faceam traduceri.

Si vor fi zile in care voi asculta Santana& Chad Kroeger – Into the night pentru ca vocea lui Chad imbinata cu sunetele scoase de Santana la chitara ma fac sa sar instant de pe scaun, sa dansez si sa cant.Imi da energie,zambesc imediat si inima mi se umple de fericire.  Acelasi lucru se intampla cu multe melodii pe care daca ar fi sa le insir aici nu cred ca as mai termina. Pentru mine daca melodia pe care o ascult nu imi transmite nimic , a doua oara nu va mai fi in memoria mp4-ului meu. Trebuie sa simt ceva , altfel nu merge. Recunosc am ascultat si melodii pentru ce e in spatele versurilor si m-am lasat purtata de val, se intampla si asta.

Ma voi plimba ascultand Coldplay , voi visa ascultand Syntax si o sa zambesc fredonand Aicha . Weekendul asta o sa merg acasa, si cand voi ajunge la curte, o sa merg in livada cu o patura dupa mine si o sa ma intind sa privesc cerul albastru, in timp ce urechile mele vor asculta un intreg playlist care va cuprinde melodiile de mai sus si inca multele altele. Pentru ca stiu ca muzica nu ma va dezamagi niciodata,mereu voi avea ceva care sa ma calmeze, sa ma faca sa zambesc. Si e atat de simplu, atat de accesibil, incat de multe ori nici nu ne gandim la asta.  Trebuie doar sa dai play si sa te lasi purtat de versuri-  Goo Goo Dolls, de sonoritate , de ganduri bune care sa iti invaluie mintea.

Inchei cu Bon Jovi pentru ca pot, pentru ca imi place, pentru ca sunt pe teritoriul meu si pentru ca :  it’s my life !

Semnat,

Marmota muzicanta 😛

P.S. Din lipsa de inspiratie prea multa , probabil ca am ratat cele mai multe din melodiile care imi plac,insa voi reveni, asta e doar inceputul 😀

58 thoughts on “Muzica sufletului meu”

  1. Primuullll 😛
    Marmotico, esti intr-un fel de a mea.Si eu prefer Rockul, chiar daca am alte formatii preferate. Nu stiam toate melodiile din post, dar sunt faine.

  2. Eu, nu profita ca e mai mica si o bagi la inghesuiala, eu ii caut marmotzel, acum daca s-or intelege sa faca si nunta, nu zic nu, daca nu, macar sa aiba cine s-o inveleasca noaptea.
    Nu-i pacat asa frumusete de marmotzica sa stea singurica?

  3. Mai nene, ce repede ai sarit sa-ti aperi surioara 😛
    Asa e , e pacat pentru oricine sa fie singur/singura.
    Marmotzica noastra insa are prioritate: daca e singurica , cine mai face ciocolate?

  4. Eu pai asa fac surorile bune 😀 Am prioritate ? :)))) Ah stiam eu ca e bine sa ma apuc de facut Milka 🙂

  5. Buna dimineata!
    Am promis ca las comment si nesuferita ce sunt… am uitat! Faza e ca nu-mi vin in minte foarte multe piese pe care am inca pata pusa…
    Dar… sa incepem: Gloria Estefan – Reach imi da speranta si forta de a face mai mult, mai bine etc, Oceana – Cry, cry ma caracterizeaza, si mie-mi place bon Jovi cu It’s my life, asa-mi da o energie de a trai maxim fiecare zi… la fel cum Always mi se pare una din cele mai frumoase declaratii de dragoste. Iio – Is it love imi place de nu se poate,
    Spit – Falling la fel, Backstreet Boys – As long as you love me imi aduce aminte de o perioada superba din adolescenta, Brian Adams – Everything I do I do it for you ma topeste vocea aia ragusita, Loredana – Lele imi da energie si chef de viata, plus feeling-ul ala de girl power, Jay Sean – Ride it linia melodica e geniala, Outkast – Hey Ya e retro si totdata misto, East 17 – Thunder ma motiveaza… “it’s time to spread your wings and fly”; Close II you – Baby don’t go, trista si atat de frumoasa, de obicei cam asa se termina toate iubirile, En Vogue – Don’t let go imi place mult, sunt fan Nirvana – The man who sold the world… Geo da Silva – I’ll do you like a truck, melodie de destrabalare in club…Come take my hand, era pe la inceputurile jungle-ului… Erasure – Love to hate you, super piesa, Depeche Mode – Strange Love imi aduce aminte de tabara de la Navodari…
    Si ar mai fi atatea piese… am amintiri pe o gramada de piese, de prin tabere, de pe la petreceri, despre anumite persoane… offfffffffff, ce frumos!
    Oricum, muzica e viata mea! 😀

  6. Da Ada mi-ai adus aminte de niste piese tare dragi mie , o sa mai urmeze un post despre muzica cu siguranta si voi mai include ce imi face inima sa zburde sau sa suspine nostalgic 😛
    CRoco,nu-i bai atata timp cat iti dau o senzatie buna, acel “ceva” 😛 e bine .

  7. Marmotzico, ca sa incheiem subiectul marmotzel, ai ajuns de la 2 ursi la un marmotzel. O fi bine , o fi rau? 😛
    Apropo de multa muzica, sa va mai spun ca am aproape 2 giga pe mp3 player? Numai melodii care imi plac mult? 😀

  8. Bravo Eu, si eu am pe telefon 1 gb de muzica draga mie, si pe mp4 inca 2 😛 asa ca atunci cand se termina bateria la unul apelez la cealalta tehnologie 😛
    Da am ajuns la un marmotzel,teoretic ca nu s-a inghesuit lumea la mine :)))

  9. Ar fi tare sa-ti gasesti un El de fro 1,9 m , si fro 120 kile , pe care sa il alinti tandru : marmotzel . 😀

  10. Buna ziua Marmo-mititica!
    E bine de stiut ca mai exista o persoana cu care as putea asculta muzica de calitate. Mai adaug si un Nightwish pentru zilele de depresie. 😛

  11. Marmotzico: ce inveleam cu staniol ciocolata , ce barbat eram odata? Legind asta de faptul ca blogul se numeste marmotzel, incepi sa ma bagi la idei.
    (Scuze, n-am putut sa ma abtin 😀 )

  12. Euuuu , esti crima :))))
    “Marmotzica” sau “Eram precisa” nu mai erau valabile si ce barbat eram odata e a lui Venny, deci acolo nu ma bag 😛

  13. Marmotica pofticioasa
    Si cu ciocolata pe masa
    Pentru tine am venit
    Vad ca e loc de iubit
    Mana in nori am bagat
    Si o raza de soare am apucat
    Si am tras de ea
    Palma puernic ma durea
    Dar am adus-o in viata ta
    Cu ea te vei incalzi
    Si de mine iti vei aminti
    Iar daca nu te-ai saturat
    Inca o raza ti-am luat
    Si in dar ti-am dat. 😀

  14. Auzi veninosule, veninoasa stie ca faci serenade pe alte bloguri? Nu de alta , dar parca vad ca te afce sa iti musti limba 😀

  15. 😛 Frumos Venny , ar trebui sa incepi un business.
    Eu, poate nu mai apuc sa ma duc in Ua’Cab de sarbatori, o sa ma astepte veninoasa la gara direct sa ma ia in primire :)))

  16. Eu zic sa faci ce oi face, sa ii chemi inapoi pe chiu si vai. Poate te pot apara ei ( desi sa te fereasca Dumnezeu de femeie cind i s-a pus pata ).
    Sau poti sa faci altfel : blana ai, iti mai pui 2 urechi si spui ca tu esti iepurasul de pasti.
    Si bineinteles varianta universala: bai femeie, eu sunt minora, n-am eu treaba cu veninosul tau. Ce sa fac eu daca nu stii sa-l tii pe blogul tau?

  17. Tare Eu :)))))))))
    Femeile sunt rele stiu foarte bine, dar cred ca merg pe varianta cu iepurasul de pasti 😀
    Desi chiu si vai sunt o varianta buna , dar nu stiu ce sa fac, nu mai reusesc sa dau de ei 😦 M-au parasit …

  18. Verifica reteta la ciocolata.Sa nu fi facut vre-un lot gresit.Ii platesti destul? Poate daca lansezi un nou sortiment de ciocolata? Ciocolata cu miere? Sau poate cu fructe de padure?

  19. Marmotico… eu stiu un de-asta de 1,90 si solid pe care prietena mea il striga “sufletel” si cand il vezi e ditai omu’! 😀
    Si acum sa dau si eu pagina! 😛

  20. 🙂

    Am avut in liceu (in treapta II) un coleg de vreo 2 metri si bine facut! Si il chema Florinel! :mrgreen: Nu cred ca l-am strigat pe nume vreodata! Imi parea penibil!

  21. Ce spui de Seal? dar de ultimul album Bon Jovi? dar de A-Ha – Take On Me? dar de Savage Garden? de Scorpions? de Sting? dar de Richard Marx? sau de Rolling Stones? Roxette? Queen?

  22. Eheee Wonderer , exact pe gustul meu ..Scorpions de suflet, acolo langa Metallica , Rolling Stones minunati , Roxette e cand vreau sa imi aduc aminte de nebunie dar si cand sunt melancolica..Queen sunt special, Sting il ador are o voce incredibila.. Si restul imi plac tare mult.. playlistul meu e in constructie, mersi..asa mi-am adus aminte de altii care mi sunt aproape de suflet 😛

    1. As mai ramane, dar ceva nu mi se pare fair. Eu ti-am dat emailul meu cu fiecare post, insa nu regasesc aceeasi atitudine din partea ta. 😛

      Ce zici? Un email invelit in staniol? 😉

      Daca nu, macar imi poti trimite o milka cu biscuite, din cele mari?

Leave a Reply

