Uncategorized

Lupta si la mine

Se pare ca toata lumea are probleme cu Distrigazul. Mai oamenii astia sunt cu capul , sunt dusi de acasa, cum vreti voi sa le ziceti. Firma la care lucrez este intr- un bloc de locuinte , unde avem si noi situat biroul. Buuun , si facturile la gaz sunt destul de mari,, insa nu asta e problema.  Domnii respectivi si-au facut un obicei in a ne taia gazele in fiecare luna. Zau ca nu inteleg de ce. Prima data cand s-a intamplat, platisem de vreo 2 zile, dar s-au gandit ei ca stam prea bine noi in birou la caldurica si au zis sa mai facem si frigul. Buun, nervi si nervi , ii sun , le spun care e situatia, dau peste o tanti care sta jumatate de ora sa ne gaseasca in baza de date si imi spune : ” Vi s-a pus sigiliu pe contor, trebuie sa faceti cerere pentru reconectare ” . Eu , aaahh , da doamna stiu de aia v-am sunat. Bun, a mers cat de cat usor. A doua zi a venit un nene sa rezolve treaba, m-a pus sa semnez si gata aveam din nou caldura. Asta se intampla in februarie.

In martie, ne trezim intr-o dimineata ca iar nu avem caldura. Pfoooaaaiii, il luam pe Andrei ( colegul ) la intrebari : “Ma ai uitat sa platesti gazul ?”Asta raspunde foarte calm, ca l-a platit acum o zi , n-avea cum sa nu se faca plata pana acum. Buun, sun din nou.  Aceeasi procedura, stau ,fredonez un cantecel, ma mai uit la o poza, mai scriu un mail , vorbesc si cu mama la telefon pana cand intr-un final imi zice tanti ca pana in ora 20:00 o sa vina cineva la birou. Am zis ok, mai aveam ceva treaba si nu era mare lucru sa raman pana la ora 20:00 . Se face 19:30, se face 19:50 , se face 20:00 , 20:30 si nenea nu mai aparea. Mi-am bagat picioarele si am zis ca plec acasa, oricum era paznicul in cladire si putea sa ii deschida ala. Ajung acasa , nu trec 10 min si ma suna o doamna sa-mi spuna ca echipa e la cladire si ca nu au cum sa intre. Acum , stres, suna-l pe paznic , dar cum sa il sun ? Ala nu avea telefon mobil si daca avea eu nu ii stiam numarul. Nervi si iar nervi , ma apucau spumele si mai aveam un pic si plecam spre birou. Intr-un final ii spun doamnei de la telefon sa mi-l dea direct pe ala care era la fata locului sa nu mai faca ea pe mesagera. Ca sa va spun, eu vorbeam cu ea la telefon si ea ii transmitea prin statie . Nebunie mare! Pana la urma reusesc sa vorbesc cu domnul in cauza si ala imi tipa in telefon ca nu poate intra in apartament ca e inchis totul , ca el pleaca. EU ridic din spranceana mea din marmota si tare as fi vrut sa il am in fata sa fi vazut cum il priveam in momentul ala. In gandul meu , prost mai esti nene , n-ai vazut ditamai contorul langa usa biroului? E ala galben, boule! Ca esti de la Distrigaz si voi sunteti cu aia cu galbenul , mama ei de culoare. Ma calmez, ii spun frumos unde e situat contorul si ii spun ca mai e unul la etajul 5. Si el: “Doamna si cum intram in apartament ca paznicul nu are cheie”. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Calm marmotzel, calm. ” Auziti domnule, e mare, e galben , scrie Distrigaz pe el si e pe holul comun !!!!!” Ah da , doamna de ce nu ati spus asa ?  No comment… Inchid telefonul, trantesc un multumesc in scarba si imi vad de treaba in continuare.

Si ieri, bineinteles nu aveam caldura in birou. Am facut frigul , mi-au inghetat si mustatile de marmota si blanita deja era alba de la turturi.  Ce-i drept factura era scadenta in data de 22 aprilie , ieri a fost in 23 si n-am platit decat dupa ora 12, si fiind prin transfer bancar nu cred ca intrasera deja banii. NU stiu zau cand au venit sa puna iar sigiliu pe contor , ca ne-am trezit iar cu centralele pe avarii. Mama masii de treaba , o zi am intarziat!!!!!!!!!!! Daca intarziam o saptamana intelegeam , dar o zi si plata era in curs . In fine, am sunat din nou,  aceeasi procedura. Acum ii astept. Jumatate din corp imi e inghetata, cealalta e calda ( ca am AC-ul in spate ) . Imediat se face 12 , daca nu ajung eu fac focul. Mai pun si de un gratar, zau ca ma duce mintea 😀

Ar putea face parte din campania lui Venny asta, nesimtirea cu care esti tratat chiar daca iti faci datoria fata de institutiile in cauza.

Semnat,

Marmota pe jumatate inghetata 😛

35 thoughts on “Lupta si la mine”

  1. Primaaaaaaaaaaaaa!

    Bueiii… astia sunt nebuni grav! Da, Doamne sa n-am de-a face cu de-astia, ca ma impusc, birocratie si balamuc mai mare ca la noi, n-am pomenit!

  2. Sa va fereasca sa prindeti o tanti din asta la telefon care o mai intreaba pe colega : tu fata , tu da cum fac sa pun codul asta ? hai ca nu stiu si poate fac o prostie ..Apai daca te-ai angajat acolo invata naibii si nu pune mana pe telefon daca nu stii. Nu sunt rea , sunt doar realista 😀

  3. Apoi am lucrat si eu cu clientii , am fost pe helpdesk si daca nu stiam nu tineam omul in telefon, il transferam la cineva care se pricepe sa nu faca spume ala ..
    Cu astia de la Distrigaz mai e cum mai e , da sa fi vazut ce frumos a fost cu lumina :)))) cand au venit nu stiu cate facturi , eeh nebunie mare si acolo

  4. TheNutz si ce vrei sa facem cu insula ?
    Buna Lori si bine ai venit pe taramuri marmotesti, vezi ca TheNutz a venit cu propunerea 🙂

  5. Stai mai TheNutz ca nu apucasem sa citesc ce ai scris mai sus, auzi la el ma descalifica el la mine in casa :))))

  6. Deci pana la urma eu zic asa , cumparam o insula si trimitem toti imbecilii de pe la institutiile astea magnifice sa faca ce vor ei acolo 😆
    Si noi sa ramanem linistiti aici 😛

  7. :((((( TheNutzzzzzz nu mai e nimeni impotriva 😀
    Asa ca ne batem in cuvinte acum ..
    Motivatia ta nu mi se pare destul de puternica, intotdeauna se pot gasi portite de iesire sau intrare 😛 asa ca actiunea pe care o propun poate lua o turnura in favoarea noastra daca gasim mijloacele potrivite pentru a o demara 😀

    1. Atat timp cat nu le detaliezi nu pot fi de acord cu tine.
      Cel mai usor poti face ceea ce depinde de tine cu tine
      Sper ca nu esti o mica dictatoare care le spune altora ce sa faca 😀

  8. Mi se pare normal , nu ma intind niciodata mai mult decat imi e plapuma si daca imi propun sa incep ceva , ma tin cu dintii pana termin.
    Asa acum la o asemenea actiune ai nevoie si de cativa oameni puternici langa tine sa te ajute sa decurga treaba mai bine. Pana imi gasesc ursii sa ii rapeasca pe astia din institutii , ma duc cu bobo la ei si ii urc in masina 👿 Avionul e pregatit , totul e stabilit . Mai trebuie insula, dar de aia te ocupi tu 😀

  9. Ma nu ti-e rusine ?? Lasa ca aflu eu unde stai 😉
    Si nu imi impun ideile cu forta , daca cineva vrea sa le accepte bine, daca nu bine 😀 ( gasesc eu o modalitate sa impac si capra si varza pana la urma 😛 )
    Asa ca JOS TheNutz!!!! CIne e cu marmota ? 😀

  10. 😆
    Vai ce revolutie! TheNutz, iar te-ai luat de fi-mea! 😛
    Ii trimitem pe toti pe o insula cu proprietatile insulei din LOST, apoi mutam insula in timp si spatiu departe, departe. And we’ve lived happily ever after! 😛

  11. HA , ca nu e nimeni te-am prins TheNutz! 👿
    Sunt de acord cu tine Ada , ar fo tare interesant de facut o chestie de genul 😆

  12. Muhahahaha! Esti incojurat! Dar promitem ca diseara suntem cuminti… uite, cu ocazia asta o sa te intreb daca m-ai vazut la metrou! Sau o sa-mi dau eu seama daca te-am vazut la metrou la Victoriei. 😛

    1. asta e planul A? adica: “Pana imi gasesc ursii sa ii rapeasca, ma duc cu bobo la ei si ii urc in masina”

      sau nu?

      “Si nu imi impun ideile cu forta , daca cineva vrea sa le accepte bine, daca nu bine 😀 ( gasesc eu o modalitate sa impac si capra si varza pana la urma)”
      ia sa te vad acu. studiu de caz 😀

  13. Pai TheNutz , chiu si vai nu mai sunt deci sunt in cautare de alti ursi. Castingul e deschis daca vrei sa te inscrii 😀
    Si despre restul discut doar la Blabla 🙂

  14. Si eu cred ca sunt cu gandurile in multe alte parti :)))))
    Reiau si eu :
    Tu bobo-milka rapire pe ei-tu masina noi, BlaBla?

  15. O doamne TheNUtz, eu m-am dus prima data la gunoiereala si nu stiam pe nimeni 😀 si am ras cu lacrimi 😛 plus de asta ne stii pe mine si pe Ada, deci daca vrei sa vii stii unde ne gasesti 😉

  16. Nu ai de ce sa te simti aiurea, in fiecare luna au venit oameni noi, nu te mananca nici macar lupii mei 😆 !
    De exemplu azi, pentru cel putin 3 oameni va fi primul contact cu restul gunoierilor.

Leave a Reply

