Uncategorized

Muzica sufletului meu (2)

Acum ceva timp mi-am sters toata muzica din calculatorul personal. Se adunasera prea multe, erau prea diferite si nici macar nu imi placeau toate. Melodii primite de la prieteni sa le ascult, sa-mi dau cu parerea, melodii salvate de pe diferite site-uri din zau nu stiu ce motive si asmd. Si am zis ca trebuie sa fac o curatenie riguroasa , nu se mai putea asa. Atat de bine am facut curatenie de nu mai am muzica deloc. Slava Domnului ca exista Youtube , Trilulilu si alte site-uri unde se pot asculta cantecele. Si uite asa m-am gandit eu binisor sa incep sa imi refac playlist-ul ala care il aveam inainte sa mi se strica laptopul, ala care avea de toate si care reusea sa ma surprinda de fiecare data cand deschideam Winampu. Prin cautarile mele am dat peste cateva cantecele care imi dau o stare minunata si care vreau sa vi le arat si voua, sa va bucurati de ele asa cum am facut si eu in ultimele zile.

Si incepem cu o melodie care imi aduce aminte de camin, de anul 1 de facultate, hmm se leaga multe de anul 1:p : System of a Down – Aerials ( ignorati denumirea de pe youtube, a scapat un e cea care a postat videoclipul ) . Continuam cu Red Hot Chili Peppers- Zhepyr Song si Snow , melodii care fac parte din cele pentru o drumetie luuunga cu trupa si pe care le cantam cu totii in cor 😀 .  Apoi pentru ca imi sunt aproape de suflet, bineinteles Goo Goo Dolls -Name . Mai trec putin pe aleea amintirilor si va recomand Skid Row – 18 and life ; cantecelul asta tin minte ca mi l-a aratat prima oara Schmuse ( aka Hermina ) pe cand stateam sa facem ce oare? traduceri la germana bineinteles 😛 ( aveam o profesoara tare a naibii de germana in facultate si mereu aveam o droaie de exercitii de facut , ah ce vremuri ).  Urmeaza nenea Iggy, melodia la care saream de fericire in sus prin B52 si Stuf. Daca stau si ma gandesc bine am multe cantecele la care tin si cred ca toate au o insemnatate pentru mine. Unele sunt legate de amintiri mai placute, mai neplacute, insa melodiile oricum imi fac inima sa tresare de fiecare data cand le ascult.  Si din ciclul melodiilor care imi ridica parul de pe mana ( ala care nu il mai am ) va propun sa ascultati doua triluri superbe. Le-am descoperit zilele trecute si imi sunt tare dragi. Acestea fiind zise : Jakatta – American Dream ( noroc de Virgil ca imi mai arata cate-un cantecel frumos )  si ceva un pic mai trist, dar plin de emotii, puternic si in acelasi timp bland.. Clint Mansell- Death is the road to Awe .

Si uite asa , usor usor imi refac playlistul. Va trebui sa mai caut multe si pe masura ce voi descoperi ceva frumos cu siguranta il voi inveli in staniol sa il prezint fain frumos aici in casuta mea.  Nu stiu unde as fi fara muzica, asa ca daca aveti propuneri le astept aici, pentru ca vreau in laptopul meu muzica buna. O muzica sa-mi hraneasca sufletul cand sunt trista, sa-mi faca inima sa tresara cand sunt linistita, sa ma faca sa zambesc si sa ma zbantui pana nu mai pot 😀

Incheiem sesiunea de radio marmotesc cu , bineinteles un cantieceeeeel:

Si fiindca sunt marmota si mereu uit cate ceva, o sa mai revin cu muzicutaaaa..

P.S. Maine e vineriiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!

10 thoughts on “Muzica sufletului meu (2)”

  1. Ma bucur ca ti-au placut, daca ai idei poti sa le scrii aci.. Poate cine stie..gasesc ceva care sa imi placa 😛

  2. Jakatta cu American Dream era o obsesie de a mea acum cam un an, sau doi nu retin exact, nu cred ca era o zi sa nu mearga macar odata

  3. AHHH! am uitat ceva referitor la Clint Mansell- Death is the road to Awe, am vazut filmul recent, e bun, merita, ciudat pentru unii, interesant pe altii ;))

  4. Piesele sunt pe lista de to listen! 😛

    Iti recomand o piesa care mie imi da aripi si parca imi da forta sa-mi depasesc limitele: Gloria Estefan – Reach.
    Si daca ti-am mai zis de ea, sorry, sunt uituca! 😛

  5. Neaaataa!
    Mihi eu stiam melodia de la filmul cu acelasi nume, insa nu stiam de remixul asta, care imi place tare mult 😀 Si filmul de care zici tu mi-a fost recomandat si e pe to see list la capitolul filme 😛
    Mami, si eu sunt uituca asa ca esti safe 😆

  6. Suna bine leapsa asta, chiar ma gandeam zilele trecute ca ar fi frumos sa mai primesc si eu o leapsa .. O sa o onorez cu cea mai mare placere..
    Sarumana mamaa!!

Leave a Reply

