Uncategorized

Amintiri frumoase

O zi placuta de duminica..

Soare bland, cer albastru si un lac numai bun de scaldat..

Gunoieri simpatici , catei cuminti (Nero ) si mai putini cuminti ( Cipy ) ..

Parinti jos palaria si o mosie tinuta departe de soseaua aglomerata..

Gratar, salate, dulciuri si multe altele..

Pescuiala de fishy-fishy ( cum zice Simona ) si capturi mai ceva ca la un campionat..

Zambete, rasete si muuulta voie buna..

Toate astea si multe altele au facut parte din gunoiereala de mai care s-a petrecut pe mosia Adei, unde ne-am simtit tare bine si unde am vrea sa mai mergem , daca ne mai primeste bineinteles. De data asta am vrut sa descriu in cateva cuvinte intalnirea cu ai mei gunoieri, restul s-a vazut duminica prin zambetul meu de marmotica ..

P.S. Poze si o povesteala mai detaliata gasiti la Ada .

P.P.S. Cantecelul meu de azi :

7 thoughts on “Amintiri frumoase”

  1. Fata lu’ mama, de ce reusesti tu mereu cand scrii chestii de-astea feelingoase… sa ma impresionezi?! Uof! Pup o marmotica scumpa foc!

  2. Croco si Mihi nu va certati va rog 😀 ca va pun la colt pe coji de nuci 😆

    Mami nu a fost cine stie ce, te pup si eu si la mai multe gratareli si intalneli sa dea Domnul!

  3. Multumesc! N-ai pentru ce, de “vina” e Ada ca ne-a atentionat frumos pe toti. Sa fie intr-un ceas bun!

Leave a Reply

