Uncategorized

Termopane, termopane..

‘ Fa-te avocat, Sandele.. Termopane, termopanee..’
Cam asta suna in mintea mea sambata dimineata pe la 8 jumatate. De ce m-am trezit eu la ora asta minunata si cum am reusit? Pai au venit muncitorii sa termine glafurile la ferestre. Ce sunt alea glafuri? Banuieste mintea mea de marmota ca are legatura cu pervazul si zidul de langa fereastra:P
Eh, m-am ridicat cu greu din pat, am pus de cafea si am asteptat cumintica sa vina oamenii. Si-au facut si ei aparitia, s-au instalat in camera si s-au apucat de treaba. Subsemnata si-a mutat frumusel laptopul in bucatarie si s-a apucat si ea de verificat mailuri, citit presa, ascultat muzica si asmd. Numai ca ochisorii nu tineau cu mine si incepeau sa mi se inchida. Am mai baut cu gura de cafea si am zis ca hai sa ma uit la un film. Zis si facut! Problema e ca pe la jumatatea filmului incepusem sa adorm de-a binelea si eram ca oamenii de dimineata din metrou. Aia care incearca sa ramana cu ochii deschisi si capul drept, dar nu reusesc nicicum. Norocul meu mare a fost ca am avut ceva treaba prin oras si am si fugit sa mananc la turci. Au o mancare nemaipomenita, asta asa ca fapt divers :p Cand ma intorceam spre casa cu Ena, ne gandeam noi ca tragem un pui de somn si apoi ne apucam de curatenie. Dar cum socoteala din targ nu se potriveste cu aia de acasa ( schimbat proverb dupa bunul meu plac ) am avut parte de surprize! surprize! . Muncitorii abia terminau si nu era nici vorba sa ne punem putintel in pat. Asa ca ne-am schimbat in hainele de scandal si am pus mana la treaba. Sa mai spun ca toate erau pline de praf si moloz? Nuu, n-are rost! Sau ca prosoapele mele de fata si de corp erau pe post de acoperitoare la mobila? Nu cred ca mai conteaza. Am tacut si am mers mai departe cu munca. Acum partea frumoasa era ca si geamurile trebuiau spalate. Si afara plouaaa, da ploua rau. Si cineva anume a sugerat sa spalam si pe dinafara geamurile. La care mintea mea de marmota cu blana a debitat. Pai ce rost are sa spalam pe dinafara ca se vor face si mai murdare. Ehh, ca sa se vada ca nu degeaba s-a muncit toata ziua.. Binee, le spal si pe afara. Si imaginati-va cum eu am iesit cu un picior pe acel pervaz de afara, ud si plin de moloz., cu o mana ma tineam de sus sa nu cad naibii si ma chinuiam sa sterg. Pulverizeaza, apoi pune sticluta cu puf-puf inapoi, ia carpa si apuca-te si sterge. Imi picura si apa in cap, v-am spus doar ploua tare. Pana la urma am reusit, am intrat inapoi in casa si eram fleasca.MI-am facut crucita si am zis Doamne ajuta! sa nu racesc. Ca sa nu mai lungesc mult, pana pe la 11 asa am muncit in continuu ( a fost munca in echipa). Am facut sa arate din nou si bucataria a bucatarie si baia a baie si am rasuflat linistita dupa ce am facut dus. Am adormit atat de repede si adanc, incat atunci cand mi-au povestit fetele ca radeau de mine in timp ce eu dormeam, nu mi-a venit sa cred ca eu nu am auzit nimic. Am dormit pana la 1 a doua zi, cand m-am trezit intr-o ureche. Da , ma durea urechea dreapta de simteam ca innebunesc. Era de la spalatul geamurilor pe o parte, mama lor de termopane..

“Fa-te sef de stat…Termopane, termopane..”

15 thoughts on “Termopane, termopane..”

  1. Iubita lu’ mama cata munca a bagat ea… da’ io de-a naibii nu spalam geamurile pe ploaie… pai ce, cooperativa munca-n zadar?!

  2. Am o problema πŸ˜†
    Daca incerc sa intru la mine pe blog, imi tot apare un mesaj cu WordPress instalation
    Am scris acolo chestiile pe care mi le-a cerut instalarea aia, dar nu mai merge :-s
    Am vazut ca mi-ai scris, dar nu mai pot accesa pagina mea πŸ˜†

  3. Am observat si eu acum, am incercat sa dau refresh, dar imi zice problem loading page.. 😦

  4. Si nu inteleg de ce, ca doar tu ai domeniu .com ..si nu cred ca ar trebui sa iti apara asa, dar cum nu ma prea princep trebuie sa intrebam o minte mai luminata..

  5. Daca mai traieste fata! :))
    Daca nu…am avut si blog.
    I-am trimis un mail, o sa-l caut si pe Myspace, ii trimit si un sms.
    Daca nu apare de nicaieri, i`m doomed!

  6. Pot, pot , pottttttttt, te rogggggggg!!!! sa-ti dau cu pietricica in geam?? ;;)

    AH si LAAAAAAAA MULTIIIIIIIII ANIIIIIIIIIII COOOOPPPPPPPPIIIIIIIIIIIII!!!

  7. Stii tu suri ce vorbeam noi de statui, da??
    Mihiiiii, te joci cu focul :)))) de fapt na nu sunt geamurile mele daca stau bine si ma gandesc, deci poti sa vii la fereastra sa imi dai cu pietricica in geam πŸ˜†

Leave a Reply

