Uncategorized

Ploaie de vara

Eram doar un copil cand striga mama dupa mine sa intru in casa.. “O sa racesti! imi spunea mereu.” Dar pentru mine nu conta asta, era o fericire sa alerg prin ploaia calda de vara si sa ma joc in baltile din fata blocului. Toti oamenii fugeau sa se adaposteasca, numai eu alergam ca un copil nebun si radeam intruna. Era cea mai mare placere pentru mine, mai ales daca se intampla dupa o zi torida de vara… Intram apoi in casa uda leoarca si bineinteles ca nu scapam de cearta. “Daca ai sa racesti, sa nu te aud ca te plangi! ” Si plecam capul trista , ma duceam spasita in baie sa ma schimb si apoi ca si cum as fi facut un lucru foarte rau, stateam in camera si citeam. Ajungea tata acasa si era uimit cum de sunt eu asa cuminte. Minune mare, fata noastra sta cuminte in camera. Oricum nu dura mult sentimentul de vinovatie. Eram un copil , traiam cu maxima intensitate toata momentele de care aveam parte.
Timpul a trecut si fata s-a facut mai mare..a devenit marmota si a plecat pe plaiuri necunoscute.. Dar sentimentul acela de a alerga prin ploaie a ramas mereu in sufletul meu. E un sentiment de eliberare, de nebunie temporara, pe care puteam sa mi-l permit oricand. Imi aduc aminte intr-o seara, eram la niste prieteni si stateam la povesti. Incepuse sa ploua destul de tare si ne-a trecut prin cap sa iesim sa alergam . Imaginati-va 3 fete in costume de baie, cum alergau noaptea prin ploaie in jurul blocului si radeau mai ceva ca niste iele intr-un joc nebunesc..
Momente frumoase am avut.. De ce mi-am adus aminte de toate astea? Pentru ca in timp ce scriu aceste randuri afara ploua. Dar nu e nici frig, nici cald, e perfect. Miroase a tei, a ploaie proaspata de vara.. Insa de data asta nu am mai iesit sa alerg. Mi-am luat umbrela si am iesit somnoroasa sa imi iau cafea. Am zambit usor cand am iesit din bloc, insa mi-am continuat drumul pana la magazin. M-am intors, am facut cafeaua, am mancat si atat. Nu alergare, nu tipete de bucurie, ci mai degraba tristete sau chiar somnolenta de la vremea asta. Marmota a imbatranit, sau poate e de vina locul, poate sunt eu de vina ca nu ma mai las purtata de val…
Pacat..ar trebui sa ma duc sa imi iau revansa fata de ploaie..sa o las sa imi ude crestetul ..sa ma intorc in casa uda leoarca , dar zambitoare. Si apoi sa racesc :)))

25 thoughts on “Ploaie de vara”

  1. marmotica, nu ai imbatranit.
    eu m-am bucurat putin , cand am fugit sa strang umbrela si rufele de pe sarma. si m-a plouaaaaaaat. hai, lasa, ca nu racesti asa usor.
    doar esti marmota, nu? 😀

    e frumos sa alergi in ploaie, desculta, si sa te intorci uda pana la piele 😀 mi se pare cel mai genial sentiment. si dupa sa te furisezi, sa te schimbi, ca dupa… te vede mama, tata, bunica, si te balacaresc la cap ca vei raci!

    sa ai o saptamana cat mai placuta!

  2. Da, dar aici nu ma mai vede nimeni ..poate de aia sentimentul s-a mai diminuat..
    Multumesc si tie la fel ! 🙂

  3. Pai imi iau tricoul cu There’ something you DONO si e perfect ca al meu e albastru..
    Mergem sa alergam in ploaie ?

  4. da da… frumos tricou ai 🙂
    hai sa alergam, vin la tine daca mai ploua, ca mine e un soare si o caldura de imi vine sa nu mai ies din cada

  5. Acolo la tine in GRecia e cald si bine…s-a oprit ploaia la mine ..si m-a luat un somn mareeee..casc intruna ( sunt o cascata , ce sa mai 😛 )

  6. marmotel, tin sa-ti spun ca tocmai m-a prins ploaia, si eram cu rolele.
    asa ca am bagat o viteza d’aia de speedy gonzales, de s-a oprit si ploaia cand mi-a vazut fuga. 😀

  7. Ce ploaie mai!! soare caldura azi de mori, is chiar rosu, IAR :))

    cat despre umblatul prin ploaie is fan, dar sa fie ploaie de vara calda, odata venind spre casa obosit pe la 5 dimineata am sarit prin toate baltile, una mai frumoasa ca alta, bucuria mi s-a terminat cand am intrat in casa ud tot si mama aparuse din bucatarie nervoasa :)) trimitandu-ma la dus si la somn :))

  8. Toata lumea s-a bronzat domle, eu unde sa ma bronzez, la streasina blocului ? 😆
    Faina intamplarea ta Mihi.. si te-ai dus in camera ta la somnic?

  9. Marmotic, lasa ca am facut eu “dus” in ploaia de ieri 🙂 Ca atunci a vrut ciocolata mea afara… Si stai linistita ca nici eu nu’s bronzata 😉

  10. Ehehei Marmotica…Si eu traiesc momente de nostalgie, cand ma gandesc la perioada liceului…Nu, nu ai imbatranit,doar ca fiecare lucru isi are frumusetea lui intr-o perioada anume..Atunci erai copil, era altfel senzatia…Daca intelegi..Timpul a trecut si e normal ca acum ai alte preocupari:) Te pupic dulce si fii la fel de zglobie si la 105 ani!

  11. Albastrica nu-mi fac griji, ma duc pe balta si o sa stau intinsa la soare o zi intreaga , ma fac neagra si gata 😀
    Pufica da inteleg ce vrei sa spui, insa uneori se pot face si lucruri pe care credeam ca nu le vom mai face la o varsta mai inaintata..sunt melancolica ce sa-mi faci, m-am nascut toamna 😛

  12. Pai a venit vara femeie!!! Duminica era asa cald la terasa ca au mers berile alea de minune 😀

  13. Chiar tu cand esti nascuta, mormotica? Am o buna prietena nascuta pe 24 octombrie..deci in luna aceasta este luna de chef sa inteleg:))))

  14. Eu un picutz mai incolo, in noiembrie, dar petrecerile incep la mine inca de pe 21 octombrie cand e nascut fratiorul meu 🙂

Leave a Reply

