Uncategorized

Vis ciudat

j0409087

Stateam in camera, ma uitam pe pereti dupa cai verzi. Deodata suna la usa. Ma ridic linistita si ma indrept spre usa de la intrare. Nici nu deschid bine usa, cand o mana de politist ma ia de gat si ma ridica pana aproape de tavan. ” TACI, SA NU ZICI NIMIC!!!” Eu speriata nu stiam ce se intampla, nenea politistu mergea prin fiecare camera cu mine asa de gat si imi dadea palme, pumni si tot tipa la mine. NU prea intelegeam eu ce spune el acolo, dar in continuare eram foarte nedumerita si nu stiam motivul pentru care venise politia la mine in casa. In mintea mea imi treceau tot felul de ganduri, poate oi fi facut ceva rau si acum vin sa imi perchezitioneze casa, sau poate colegul are niste afaceri dubioase. Insa nimic nu se lega.. Cami era in camera cu o amica, dar nu spunea nimic, nu facea nimic, era ca si cum nu vede ce se intampla. Dublu W la fel se uita la un film si nici nu se uita la mine sau la domnii politisti. Incepusem sa ma sperii si mai tare , am incercat sa fug, am tipat, nimic. Nimeni nu facea nimic. Am reusit intr-un final sa ajung la telefon sa dau sa il sun pe tata. Si atunci au inceput ei sa se calmeze si sa imi spuna ca nu e nevoie sa il sun pe tata si nu stiu cum am ajuns pe hol. SI ma tineau amandoi ( o femeie si un barbat) si cum ma uitam eu asa la ei mi-am dat seama ca sunt actori la TNB. Nu ma intrebati care dintre ei ca sincer acum nu-mi aduc aminte. Si le spun : ” Terminati, stiu ca sunteti actori, v-am recunoscut! EU merg la teatru si stiu ca jucati la TNB …” Au zambit spre mine..si…m-am trezit tipand de cred ca m-a auzit tot blocul. Ciudat! De ce am visat politie? De ce bataie? Si intr-un final de ce actori ?

P.S. Nu sunt eu in poza, n-arat asa bine cand dorm, nici macar nu zambesc..Am niste pozitii in somn de mori de ras 😀

28 thoughts on “Vis ciudat”

  1. of, of. :))
    ciudat cu politia asta.
    poate ca ,… cei de la politie sunt niste clovni si tie ti s-au infatisat drept actori! 🙂

  2. ei..nu te gandi asa in amanunt la visul asta straniu, de nenumarate ori si eu visez toata noaptea:) numai chestii care nu au legatura una cu cealalta..se zice ca de regula, cand visezi chestii dubioase ai ceva pe suflet:( Sau poate stresul cotidian sau cine stie ce traire care se transforma in visul nocturn..

  3. Bun venit Danutchidon!
    @Mada , eu stiu un motiv pentru care ar fi putut sa mi se arate politia in vis 😛
    @Pufica iti dai seama ca din atatea vise pe care le am, daca m-as apuca sa le povestesc pe toate mi-as umple spatiul asta de aici 😆 plus de asta nici nu mi le amintesc pe toate asa in amanunt.

  4. La tine m-am gandit inger albastru cand m-am trezit.. si imi spuneam : ia uite mai ca si eu am ce povesti cu politistii 😆

  5. Bueiiiiiii… nush ce naiba, ca si eu ieri dimineata am visat ciudat tare. Ma certam cu aia de la fostul job si in special cu sefu’, dupa aproape un an asta venea la mine sa-mi spuna ca a facut verificari si ca am cheltuit eu in interes personal nush cati bani din bugetul firmei. Si da-i scandal… nu pricep care-i faza.

  6. Sa traiti mult si bine.
    Marmotico, nu sunt Freud sa-mi dau cu parerea de ce ai vista.
    Altceva insa mi-a sarit in ochi:
    ” P.S. Nu sunt eu in poza, n-arat asa bine cand dorm, nici macar nu zambesc..Am niste pozitii in somn de mori de ras 😀 ”
    Ceva exemplificari, te rog frumos?

  7. Ada poate o sa iti dea bani in plus 😛
    Eu , orice pozitie numai nu aia zambitoare de mai sus 😆
    poate am sa povestesc odata cum e cu pozitiile astea de somn, da poze nu pun 😀

  8. Sunt sigur ca au fost trimisi de tatal tau, o fi ajuns cateva vorbe pe la urechea lui si asa a hotarat sa te puna putin la punct :))

  9. @sunt bine ai venit pe taramuri marmotesti si imi cer scuze ca a durat atat pana ti-am facut primirea.. nici nu trebuie sa te abtii, fiecare isi spune parerea .. buna intrebare 😆 nu mai retin detaliul asta 😛 ( doar sunt marmota cuminte ,nu ? )
    @croco da imi aduc aminte ca am reusit si eu sa ii dau un pumn, nu ma las eu cu una cu doua
    @ Mihi sa stii ca mi-a trecut prin cap si gandul asta 🙂 cum le stii tu pe toate ca pe un om mare ..

  10. S-a speriat Marmotsica 😛 😦
    Mi-ai adus aminte de un episod… knd eram cu iubita mea… singura pe kre am avuto vreodata, ma rog… si a visat urat si s-a trezit speriata. Cum pot sa ramana in memorie lucruri atat de mici :-s
    Ar fi trebuit sa fie cineva langa tine sa te ia in bratse atunci cand te-ai trezit.
    Si dak tot ne-ai mentionat amanuntul, sa stii k acum asteptam si poze cu pozitiile tale de dormit 😛

  11. @Parmalat m-am luat in brate, mi-am facut o cafea si a trecut .. si am scris repede sa nu uit detaliile 😛
    Si m-a pus naiba sa spun de pozitiile mele de dormit , Eu-le numai tu esti de vina 😆
    Mada, nu stiu doar sunt cuminte si jur ca ciocolata nu am mai invelit-o in staniol de cand au bagat astia ambalajul resigilabil 🙂

  12. poate ei o vroiau in staniol, te-ai gandit la asta? 😛
    [iti iei rolul de marmota in serios! 😀

    good for you! ]

  13. @darius2nd , din fericire nu. bine ai venit si scuze ca a durat asa mult pana sa aprob, dar nu prea m-am atins de calculator weekendul asta.
    @danutchidon mersi la fel!

Leave a Reply

