Uncategorized

Luni- zi de marti

Ieri am avut impresia toata ziua ca e marti. M-a cuprins inca din primele ore ale diminetii un sentiment ciudat si nu in sensul bun din pacate.  Daca duminica am stat cu nasul in carti toata ziua si spre seara am picat ca secerata in pat, luni m-am trezit destul de devreme.  Am plecat increzatoare spre scoala, ma astepta un examen destul de greu. Nici nu eram sigura ca o sa fiu primita in examen, avand in vedere ca prezenta mea la cursuri nu a fost de 100% . Dar hai sa fim seriosi, cine se duce la fiecare curs cand e la master? Eu una nu.  Am ajuns la scoala, m-am dus la nenea profesoru, i-am zis ca daca ma primeste in examen bine, daca nu bine ( asa ma duc si eu la o cafea si ajung la munca mai tarziu ) . Partea buna a zilei de luni ( care dupa parerea mea a fost marti ) e ca am fost primita in examen si sunt chiar multumita ca am reusit sa fac tot posibilul pentru asta. Dar “filingul” negativ se tinea scai de mine. Nu pot sa explic cum se manifesta, dar undeva in adancul inimii mele simteam ca ceva nu e ok. Am ajuns intr-un final si la birou, am vazut-o pe Cristina ( colega mea ) si sentimentul s-a amplificat si mai mult. Nu stiu de ce, nu stiu cum si nici nu cred ca are rost sa intreb de ce eu. Dar e posibil sa am si eu abilitati paranormale ca suri a mea  :lo Cred ca ma voi duce la o mama Omida..

Saptamana a inceput cu o zi de marti pentru mine, sper sa nu continue in stilul asta.

Si ghici ce? Azi e tot marti, feelingul nu mai este , dar de ce saptamana mea are numai zile de marti ?

Semnat,

Marmotica voastra

4 thoughts on “Luni- zi de marti”

Leave a Reply

