Uncategorized

Fuga..spre ce ?

De cateva saptamani  sunt intr-o continua alergare, nu ca nu as fi fost asa si in timpul in care aveam un job.  Insa de cand am inceput sa fiu sunata si chemata pentru interviuri parca nu mai am timp pentru nimic. Din acest motiv am cam neglijat puisorul meu ( blogul 😛 ) si l-am lasat cam singurel. Ursii nu s-au ocupat deloc, cred ca au plecat in vacanta. Sigur sunt pe undeva la mare.

Ca sa fiu on topic, fug in continuu. Spre ce ? Spre un job potrivit mie, un job care sa imi ofere suportul material de care am nevoie acum. Nu o sa mint sa spun ca vai imi caut doar ca sa imi fac experienta. Nu domle, am nevoie de bani si cred ca toata lumea are nevoie. Plus de asta am fost uimita de multitudinea de telefoane pe care le-am primit. Lumea tinde sa exagereze cand vine vorba de criza, angajari.. In numai o saptamana am avut 5 interviuri. Ca nu toate se vor finaliza cu un raspuns pozitiv, nu conteaza. Important e ca angajatorii inca au locuri disponibile. Asa ca mi-am mai revenit la viata si lupt in continuare sa obtin ceea ce vreau.  Si un mic sfat pentru cei care isi cauta : nu disperati! Din marea asta de interviuri va fi un job  care sa se potriveasca nevoilor voastre si care sa se finalizeze cu un contract de munca. Asa ca marmota e inca in cautari, alearga in tot Bucurestiul sa le arate lor ce frumos impacheteaza staniolul. Sa-mi tineti pumnii si sa va concentrati !

O sa revin cu stiri mai detaliate. Acum ma duc sa ma relaxez ca nu-mi mai simt picioarele.

va pupa marmota!

14 thoughts on “Fuga..spre ce ?”

  1. Da, de fap0t dracul nu e atat de negru. Companiile inca au nevoie de oameni. Dar ecuatia cu doua necunoscute s-a transformat inh ecuatie cu 5 necunoscute din cauza unui singtur element: competitie, frate. Da, dupa cum stim, multi nu inseamna si competenti. Asa ca, draga mea, fruntea sus, tzatza-nainte.
    A, si eu nu sustin blogosfera feminina 🙂

  2. I-am dat pe toti pe spate 😆
    Virgil da sunt de acord cu tine, multi dintre cei pe care i-am vazut la interviuri nu se potriveau sau nu erau destul de competenti pentru postul respectiv si nu spun asta ca oi fi eu un geniu, dar se vede chestia asta la un om dupa ce porti o scurta discutie cu el. De exemplu azi o tipa in timpul testelor s-a ridicat a zis ca se duce pana la baie si nu s-a mai intors ..

  3. hai, mai baga postari, mi-am propus sa citesc si alte bloguri in afara de ala al meu 🙂 si evident incep cu tine…deci ai un nou cititor fidel…asta daca-mi dai carne proaspata 🙂

  4. Yo ti-am zis k o tipa k tine nu va avea probleme sa-si gaseasca work 😀
    Pacat k lucrez ‘solo’ k dak aveam ceva gen afaceri trageam de tine pana acceptai sa lucrezi cu me :X
    Hai, multa bafta, sa ne povestesti cum au mai mers lucrurile :*

  5. Multumesc dragilor !
    O sa iasa ceva pana la urma, ca imposibil din atatea interviuri sa nu iasa ceva 🙂
    SI o sa vin eu atunci cu povesti 😀

  6. pt ca stiu ca peste o luna ma va astepta exact acelasi lucru si pe mine, iti tin sincer pumnii si sper sa gasesti ceva asa cum iti doresti 🙂

  7. Buratine1 ms si bine ai venit pe aici!
    Iti tin si eu pumnii, sa nu te descurajezi nu e dracul chiar asa de negru 🙂

  8. Buratina* scuze ca ti-am stalcit numele, acum am vazut.. sunt datoare cu un miel 😀
    Lori multam! O sa fie vesti bune 🙂

  9. iiii … si eu acum am vazut ca tre sa imi dai un miel 😀
    te rog sa nu uiti, eu am vazut poze cu tine deja, deci daca o sa vina vreodata o zuza la tine pe strada si o sa iti ceara un miel, eu voi fi 😀

Leave a Reply

