Uncategorized

Marmota de casa noua

A trecut ceva vreme de cand n-am mai dat pe aici, dar am niste motive intemeiate. Am fost in procesul de mutare.

Totul a inceput saptamana trecuta , miercuri cand am inceput usor, usor sa impachetez lucrurile de prin casa. In prima faza mi-am zis, ahh nu sunt asa multe , o sa mearga usor. Insa pe masura ce impachetam vedeam ca nu mai am loc unde sa le pun, nu mai aveam nici saci , nici geamantane. Vineri seara cand am facut inventarul, mi-am facut cruce de cate lucruri s-au putut aduna de la 2 fete.  Zestre maica, nu gluma! 😀  Sambata a fost zi de munca, am reusit sa ducem tot din 3 ture. Pe la 5 terminasem si eram cu totii franti. Unde mai pui ca aveam si o petrecere la care trebuia sa dam cu prezentul. Si cum toate erau impachetate, stai si cauta haine, machiaj, papucei.  Distractie! Am reusit sa dorm jumatate de ora inainte sa merg la party si parca imi mai revenisem.  Duminica, cu toata sarbatoarea am despachetat ceva lucruri, nu puteam sa stam asa, ca nu gaseam nimic la ce dezastru era in casa.  Pe la 12 noaptea am zis stop si am decis sa ne delectam cu un film.  Luni, adica ieri am ramas singura pe acasa, am fost marmota casnica. Am trebaluit toata ziua si am reusit sa aranjez majoritatea lucrurilor. Spre seara asa deja incepeam sa imi fac griji. Nu imi mai citisem mailul de cateva zile si la situatia mea de acum , nu era prea indicat. Asa ca m-am apucat sa setez routerul. Se vede treaba ca sunt sora cu Croco. Ma pricep si eu la mestesugarit de calculatoare, asa un pic acolo. Cert este ca am reusit intr-un final sa fac setarile si sunt foarte mandra de mine 😀  Usor, usor le fac eu pe toate, ca doar sunt precisa ca o sa iasa bine intr-un final. Acum trebuie sa ma pun la curent cu noutatile, sa imi fac temele de vacanta ce le-am primit de la Ada si Lia si sa ma linistesc. Sa speram ca nu va trebui sa ma mai mut in curand, nu mai vreau. Mi-a ajuns, ca sunt deja la a 5-a mutare 🙂 

Astea fiind spuse, va saluta marmota si o sa revina cu vesti proaspete!

P.S. Am uitat sa spun ca ma simt foarte bine in noua casa 😛 Deci a meritat efortul mutarii, chiar daca a fost epuizant.

14 thoughts on “Marmota de casa noua”

  1. ma bucur marmotzica..eu acum 7 luni a trebuit sa ma mut…si nu vrei sa stii cate drumuri am facut ca sa duc tot ce aveam sau stransesem in 6 ani de cand stau aici in capitala:))) Te inteleg perfect!

  2. Multam fain fetele!
    Mada , dar nu sunt deprimata si chiar sunt optimista 🙂 ms ca imi porti de grija 😛
    Pifuneata, cred ca am reusit sa strangem cat ai strans tu in 6 ani 😆 plus ca am facut noi 3 drumuri intr-o zi, dar cu masina super plina 😀 si era ditamai masina .

  3. ma speriati, acusica tre’ sa ma mut si eu spre o noua casa, dar am impresia ca in cei 22 de ani de existenta nu am strans mai mult de doua transporturi! :-S

  4. E doar o impresie Buratina 😛 oricum, imi place sa ma mut din cand in cand, asa am ocazia sa fac noi aranjamente 😛

  5. Să fie într-un ceas bun, Marmotzel! Prinde bine o schimbare de decor din când în când 😀 Puteai să-mi ceri mie nişte saci, că eu deja m-a specializat în dimensiuni şi texturi de saci rezistenţi :))) Cât despre haos, eu mă bucur enorm de câte s-au adunat la mine, dar şi abia aştept să le duc :)) Până s-or aduna altele 🙂 Pupez şi cu prima ocazie îşi fac o vizită la noua vizuină 🙂

  6. Multam fain Lia! M-am descurcat pana la urma si le-am aranjat cum am stiut eu mai bine. CU ocazia asta am mai facut o triere prin lucruri si mai am de dat. Te astept cu mare drag la o cafeluta in bucatarioara mea cocheta sa stam 😛

  7. Jasmin bine-ai revenit in noua mea casuta 😛 Petrecerea si bauturile cand oi termina de aranjat 😆 inca mai e o camera care trebuie aranjata si mobilata si va fi totul in ordine.

Leave a Reply

