Uncategorized

Am castigat si eu ceva :P

Sunt o norocoasa mare. N-am castigat nici un concurs, nici online , nici telefonic,nici din asta de trimiti capace ( desi am trimis capace de cola ohoo ) , insa ieri am aflat ca am primit un premiu virtual. Am fost chiar dubla premiata de Ada si Croco cu minunatia asta de mai jos.

premiu_1La randul meu trebuie sa premiez alti oameni care scriu si ne fac zilele mai frumoase prin postarile de pe blogurile lor. Incepem : ( se aud tobele, muzica de suspaaansss )

Virgil – pentru ca are un stil care te prinde, pentru ca nu plictiseste si pentru ca merita din plin premiul asta.

Ada – pur si simplu pentru ca nu ramane in pana de inspiratie si are mereu ceva de spus. Plus de asta mai e si mami a mea adoptiva 😀

Croco – ea mi-a devenit surioara asa prin adoptie, si mare mi-a fost mirarea cand pe parcursul discutiilor noastre am aflat ca avem multe lucruri in comun ( tata era mare cavaler in tinerete, cine stie pe unde o fi umblat el 😆 )

Dono – pentru ca posturile lui te fac sa gandesti in afara cutiei si pentru ca acolo am cunoscut gunoierii.

Lia – cum toata lumea i-a atribuit premiul mai ales pentru campania “Oameni darnici”, eu i-l dau pentru ca are un stil nemaipomenit de a scrie si pentru ca e asa zuza ca mine.

Marlo – pentru pozele cu care ne incanta si pentru ca mereu se gandeste cum sa isi imbunatateasca blogul pentru cititorii fideli. ( s-a mutat pe domeniul lui domle 😛 )

Premiul se mai duce la Erminusa care e o nebuna si posturile ei sunt pline de haz.

Felicitari castigatorilor! Nu uitati sa multumiti parintilor si mentorilor vostri 😀

Semnat,

Marmota cu premiul I si coronita

7 thoughts on “Am castigat si eu ceva :P”

  1. Fetelor, mă răsfăţaţi!!! Mulţumesc mult mult şi tare tare, venind din partea voastră, aprecierile au o valoare maximă! Să ne revedem cu bine! Pupez!

Leave a Reply

