Uncategorized

Si fuse si se duse..

A fost si gunoiereala de septembrie si s-a tinut la Bla Bla, un loc deja cunoscut ca fiind locul de intalnire a mai marilor gunoieri. Eu din pacate nu am putut sa stau mai mult de ย o ora, dar ma bucur ca am reusit sa ii pup pe majoritatea si sa stau putin de vorba cu ei. S-au facut poze, s-a ras, voie buna ca de fiecare data .

Marlo, fotograful de servici se apucase la un moment dat sa faca muuulte poze si dupa cum o sa vedeti la el pe blog, fiecare a iesit in ipostaze care mai de care mai haioase.

Am facut o boacana bineinteles, am lasat ciocolata calda invelita in staniol la bar, dupa cum zicea un om intelept, dar pur si simplu am uitat de ea, ma grabeam sa ajung home. O sa ma revansez fata de mami.. Si imi cer scuze oficial, dar stiti ca sunt o marmota aiurita :mrgreen:

Daca vreti sa va amuzati si sa fiti incantati de pozele noastre minunate, trageti cu ochiul pe la Marlo.

Restul uichendului a fost agitat, cursuri, un pic iesit, somn cat s-a putut, adunat de prin casa si acum stau cu laptopul in brate si scriu . Cafeaua e langa mine, razele soarelui ma gadila prin perdelute si e o atmosfera tare calduroasa la mine in camera. E ziua perfecta de duminica, de toamna la care visam de ceva timp.

20 thoughts on “Si fuse si se duse..”

  1. Hai mฤƒi cฤƒ n-am fฤƒcut eu toate pozele. ๐Ÿ˜€
    Poate mฤƒ ia bruneta la ลŸuturi. ๐Ÿ˜›

    Apropos, azi abia mi-am dat seama cฤƒ pe lรขngฤƒ pozele din seara respectivฤƒ am pus tot ce mai era pe aparat, inclusiv o pozฤƒ la miลŸto fฤƒcutฤƒ unui coleg.

    Scuzaลฃi! Everybody, meet Tudor! ๐Ÿ˜›

  2. @ Marlo ai facut aproape toate pozele :mrgreen:
    Virgil, tocmai ca la u nmoment dat lipsea ceva, nu se mai auzea vocea ta si incepea sa devina plictisitor ๐Ÿ˜›
    Croco ce spui tu acolo ? :)))
    @ Parmalat daca nu te-a invatat mama sa scrii si tu un mesaj gen : buna, sunt andy! Eu nu dau add la persoane necunoscute, asa ca sorry ๐Ÿ™‚

  3. ๐Ÿ™‚ Uite asa am aflat eu ca Marmotica e din Bacau..adicalea din judetul meu ๐Ÿ˜€
    Pacat ca ai plecat Marmo,tocmai cand lucrurile deveneau mai serioase ๐Ÿ˜›

  4. … eu ma inchid oricum daca ziua e perfecta .. pisicile au darul sa apara cind nu te astepti si-ti place viatza mai mult !!! si-ti zic hai sa impartim ce e al tau ! dar si daca n-apar doare deci mai bine sa zici c-ai incuiat usa si le-ai lasat pe dinafara !

Leave a Reply

