Uncategorized

M-a lovit si pe mine..

Mi s-a facut dintr-o data asa un dor de casa de nu va puteti imagina. De ce mi se intampla acum? Pentru ca stiu ca in curte la mine acolo la Ua’cab e mare agitatie. Se strang merele, perele si strugurii, se tunde iarba, se face curat in livada, se mai modifica una alta prin interiorul casei si imi place la nebunie sa particip la asemenea activitati.

Ajung seara acasa de la munca si ma intind in pat si imi imaginez ca sunt acolo sub visini, la bancuta noastra, langa arde focul in cuptor si un miros de paine imi gadila usor narile. Un compot de mere si o placinta cu branza , mami, tati, matusa, unchiu, verii, nepotica, pisicile, cainii , cu totii stam acolo la bancuta noastra de sub visini. Radem, povestim si ne prinde noaptea pe afara. Apoi alergam care pe unde apucam sa strangem uneltele de prin curte , sa inchidem gainile si sa ducem apa rece in casa.
Mi-e dor de mansarda mea unde stateam si citeam carti bune, alaturi de muzica mea preferata. Mi-e dor de marul ala domnesc din spatele casei, de unde furam eu mere cand erau inca verzi. Mi-e dor de fantana cu apa rece, mi-e dor de izvorul de pe rapa lui Breanu si de padurea de langa runc..

V-am mai spus ca m-a lovit tare dorul de casa???

VREAU ACASAAAAAA!

19 thoughts on “M-a lovit si pe mine..”

  1. @ Jasmin, am sa ajung , insa nu stiu ce m-a palit asa deodata azi de dimineata si mai tare decat in alte zile.. dorul asta 😛 Sa ai o saptamana superba si tu!
    Virgile asta e clar, cu prima ocazie am si fugit :mrgreen:

  2. intotdeauna cel mai bine te relaxezi acasa si te incarci cu energie de la cei dragi sa-ti ajunga pana data viitoare cand ii vezi, asa ca urmeaza sfatul lui Croco! 😉
    o zi super! 🙂

  3. Uitasem sa mentionez ca acea curte de care vorbesc in postare e undeva langa Ua’Cab la cativa km departare, ca daca ma duc acasa nu stau la apartament ca innebunesc 😀

  4. Bună e… şi dimineaţa asta!

    Marmo, ai un stil aparte de a descrie zonele de lângă Ua’cab. Deja mi s-a făcut dor de “Şura cu dor”, de vinul roşu de casă, de leagăn, de mâncarea din carne de vânat şi de nelipsitele veveriţe . De fiecare dată când sunt acolo mă chinui să ademenesc veveriţele, dar nu vor să vină. Se mulţumesc doar la eterna lor joacă pe bârnele hanului şi la alergatul printre mese.
    Mi-e dor de plimbările prin pădure…mi-e dor şi punct.

    Hai să avem o zi frumoasă!

  5. Vennnyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, mi-a fost dor de tine nene! Pe unde mai umbli ?
    Si de plimbarile prin padure am uitat sa povestesc, dar mi-am programat ca trebuie sa ajung intr-unul din weekendurile urmatoare 🙂
    Ada, stiam eu ca imi dai de treaba, dar nu-i bai , o sa onorez , ca am ceva timp liber !

  6. Marmotica, daca stiam ca vrei acasa, te cumplam cu sora’mea, ca si pe ea a lovit-o acelasi dor…dar nu o faceam gratis…naahhh, niste placinte d’alea cu branza ca mi-a last gura apa!
    Sa ai un week-end strasnic, si fara placinte, sic 😛

  7. toata vara aproape am stat acasa….dar nu m-am saturat. e mult prea frumos, linistit, si ce-i mai important, my mom and dad are there! dorul de casa te atinge mereu la coarda sensibila ;))

  8. AiacuParu’ eheee, nu-i problema de drum si cum ajung e problema ca nu prea am cand 😦
    Mada, du-te la aprozar 😆 sau iti trimit eu cand o sa ma intorc de acasa 😛
    Flufuurr, stiu si acum pt prima oara m-a tinut mai mult ca niciodata..

Leave a Reply

