Uncategorized

Niciodata nu as putea sa..

Mami se gandeste mereu la mine si nu ezita sa imi paseze cate o tema cand are ocazia. Eu nu ma supar insa, stie ca imi place sa particip la lepse , drept dovada las vorbaria deoparte si incep sa scriu la tema , nu de alta dar timpul trece, marmota ramane … 😀

Aici vedeti cum a rezolvat exercitiile Ada si mai jos va las sa va bucurati de gandurili mele 🙂

Niciodata nu as putea sa ….. ( si le luam cu liniuta de la capat ) :

mananc sobolani pe bat – adica dupa ce ca pisicile se chinuie, alearga prin toate podurile, mai sunt fugarite si de catei, eu sa ma apuc sa le iau hrana de la gura ? Asa ceva nu se face 😀

– renunt la cercei – stiu ca suna cam superficial, dar fara cercei nu ma simt bine si chiar daca eu ii mai pierd , aviz aici , tot nu ma las si imi cumpar cand am ocazia cate o pereche )

– renunt la filme ( ador sa ma uit la filme bune intr-o atmosfera placuta, cu prieteni apropiati )

– traiesc fara muzica ( viata mea ar fi prea goala fara un trilulilu, apropo am un porumbel care imi canta in fiecare dimineata pe balcon 😆 )

– ma imbat de sa pic pe mese

– imi imaginez viata fara prieteni

– nu ma gandesc si la binele celorlalti atunci cand fac ceva..

-pup in cur pe sefu sau alti oameni ca sa obtin ceva ..

Si deja nu ma mai tin puterile sa mai scriu. E tarziu, maine trebuie sa ma trezesc devreme si deja simt ca nu ma mai tin nici mainile ( de la atata invelit in staniol cred si eu 😆 )

Leapsa poate sa o preia cine doreste , revin cu un LE cand imi vine in minte un norocos, sa-i pasez tema 😀

Va pupa marmota si va ureaza o saptamana minunata!

LE:  Daca au timp si daca vor, leapsa asta o pasez Joaninhei si lui Kingsnake, adica Marului 😀

13 thoughts on “Niciodata nu as putea sa..”

  1. Buna dimineata !
    Multzam de leapsa, o sa facem totul, o sa depunem eforturile noastre pentru propasirea lepsei. Desi viata ne-a invatat ca e cam adevarat cliseul ala cu “niciodata sa nu spui niciodata”. 😀

  2. Priiiimaaa!! bine ai revenit Marmotico!
    Frumos spus, simplu si la obiect..da’ ce ai cu soarecii pe bat, mama? la chinezi sobolanii sunt ca melcii la francezi…delicatesa!:p

  3. KS poate peste cativa ani, o sa cititi pe blog ce delicatese am mancat eu prin Thailanda 😆
    Aiacu Paru’ pe aproape ai fost.. aia cu sobolanii mi-a venit in minte dupa o discutie avuta in weekend. Un amic de-al meu a fost in Thailanda si era f suparat ca nu a apucat sa manance soricei pe bat cum vazuse el la teveu .. daca el era suparat, eu sigur eram happy ca inca mai traieste 😛

    p.s. eu sunt mai mereu in umbra in ultimul timp sa stii 🙂

  4. Ha ha, bună aia cu şobolanii pe băţ. Dar ştiam eu că eşti altruistă 😉
    Am mai auzit şi eu poveşti din astea gurmande. Promit să scriu despre ele cât de curând.
    Să-şi meargă toate din plin 🙂

  5. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂
    apai suri… se vede ca suntem suri…stii ca am si eu o obsesie cu cerceii… cumpar in continuu, nu vreau sa numar cati…mi-e frica sa nu cedez nervos 😀

  6. Jasmin sarumana. Astept povestirile alea cu mancaruri 😀
    Suri problema la mine e ca ii pierd in continuu 😆

Leave a Reply

