Uncategorized

‘ Neata buna !

Buna dis de dimineataaa! Azi m-am trezit cu un chef de viata si mi-am prins parul intr-o ata πŸ˜†

Daca unii oameni folosesc pe post de desteptator urmatoarele :

  • ceasul
  • telefonul ( si aici cu diferitele melodii )
  • colegii de apartament
  • mamele
  • televizorul ,

marmota noastra cum credeti ca reuseste sa se ridice din pat ? Tin sa precizez ca pentru mine cel mai greu lucru e sa ma trezesc dimineata, de obicei sunt foarte morocanoasa si pana la prima gura de cafea daca nu sunt lasata in pace, fac urat. Bine acum sa nu va imaginati ca iau la bataie pe omul de langa mine, dar nici nu sunt cea mai vesela fiinta din lume atunci, mai ales daca ma trezesc foooarte de dimineata.

Ca sa revin la ce voiam sa va spun, ceasul meu desteptator este porumbelul. Sau mai bine zis ceata de porumbei, cardul , stolul. Am constatat ca nu mai am nevoie sa imi pun alarma la telefonul pentru dimineata, pot sa ma bazez pur si simplu pe RIca porumbica si Relu porumbelu’ ( cele 2 animale de casa ) . Doar v-am spus ca am un porumbel in balcon, numai ca de cateva zile s-au tot adunat acolo mai multi si se pare ca dimineata ei au sedinta. Rica porumbica sta pe cuib acolo si tine de cald puisorilor, Relu’ porumbelu’ sta pe geam si decide cine intra in sedinta si cine nu , iar restul vocifereaza si dau tarcoale balconului meu, ca si cum ar face o prezentare in PowerPoint.

Asa ca, de acum inainte nu o sa mai am probleme in a ma trezi dimineata pentru ca stiu ca la ora 6:30-7:00 incepe sedinta in sala de meeting ( aka balconul ) . Si daca in sala alaturata e sedinta, eu nu pot sa dorm ca valiza , nu ? Ar fi chiar nesimtire din partea mea :mrgreen:

p.s. Desi e vremea atat de urata afara, va sugerez sa va imaginati ca e frumos si bine si va rog eu mult de tot sa ZAMBITI! πŸ˜€

p.p.s. Am si o melodie asa de inceput de saptamana, e o melodie care mie imi place foarte mult si va las sa va bucurati de ea.

7 thoughts on “‘ Neata buna !”

  1. da, afara e soare, pasarelele canta, sunt imbracata intr-o rochita vaporoasa si nu-mi curge nasul…..da, e mai bine asa πŸ˜‰
    porumbeii astia si-o iau in cap, nu mai inteleg nimic, ba sunt ba nu sunt

  2. Neata! Sa atii ca intr-adevar, si eu m-am trezit ok, culmea, am fost draguta la tel cu cei care m-au sunat,,, deci wow! πŸ˜›
    Si culmea, mi-am uitat toate zdranganelele acasa, nici macar cercei n-am. Sufar un pic, dar nu grav! πŸ˜›
    Pup iu!

  3. @ Virgil, asta da atitudine pozitiva πŸ™‚ Nici eu nu stiu ce fac porumbeii astia, se tot plimba de zici ca sunt la ei acasa πŸ˜›
    @ Suri multumesc la fel, sa aveti toti energia pe care o am eu azi πŸ˜€ si sa va tina toata saptamana si nu numai!
    @ Ada inseamna ca a functionat telepatia la noi , pup fata faina!

  4. ‘neata ! Wow, ce lume vesela pe aici πŸ™‚ Poate aducem soarele asa ( am auzit eu la meteo ca se incalzeste nitel pe miercuri, dar hai sa zicem ca de la zambete o sa fie πŸ˜‰ )

  5. Joa, nu prea a mers cu zambetele noastre de ieri, dar mai incercam si azi. Bagam o concentrare?
    Buratina, te astept azi pe aici..

    O zi frumoasa sa aveti!

Leave a Reply

