Uncategorized

Part Two – Guten Morgen!

Se pare ca vremea nu tine cu mine, dar nu conteaza astazi o tinem tot cu zambete si invingem si frigul si tot.  Spunea si Joaninha ( partea mai buna a Marului 😛 ) ca de miercuri s-ar parea ca se incalzeste. Nu bagam mana in foc, dar speram macar sa nu mai ploua. Cred ca cel mai mult ma ajuta faptul ca la mine la birou ma pot imbraca destul de lejer in ceea ce priveste cantitatea hainelor, adica fustita si camasa cu maneca scurta zic eu ca e fooarte bine. Si azi am energie destul de multa, incep sa cred ca si vitamina C e de vina.

Ieri cand am ajuns acasa am hotarat sa ma uit sa vad ce se intampla prin balcon pe la animalutele mele de casa. Pe etajera de sus erau 2 porumbei care stateau impunator si tot faceau galagie. Cand am intrat in balcon s-au speriat si au inceput sa zboare pe acolo, mai mai sa intre in camera la mine. Din fericire am reusit sa inchid usa la timp si pana la urma au iesit si ei afara din balcon. Dupa sperietura trasa, am intrat din nou sa vad ce se intampla in cuibul de pe etajera de mai jos si cu stupoare am descoperit ca nu Rica Porumbica nu mai era 😦 Si in cuibul ala facut cu atata grija si maiestrie era un singur puisor.. partea proasta e ca puiutul nu mai traia.. Probabil ca Rica a abandonat cuibul, sau poate Relu’ a adus pe alta si de aia Rica s-a suparat si l-a lasat pe ala micu in cuib singur. Cert este ca acum nu stiu ce sa fac. In jurul balconului se tot plimba mai multi porumbei si fac zarva. Cuibul ala nu poate sa ramana asa , dar sincer mi-e teama sa iau cuibul de acolo.  Asa ca, sfatuiti-ma cum sa procedez , ca asta e intr-adevar o dilema.

O zi usoara si cat mai calduroasa va doresc!

Semnat,

Marmotica

12 thoughts on “Part Two – Guten Morgen!”

  1. Grrr ! (sunt rau :lol:)

    Sfatul meu este sa iei cuibul de acolo cat mai repede, cat mai poti. Dupa aia o sa fie muuuuult mai complicat.

    Si daca nu prea te lasa inima sa-l iei … n-ai si tu vreun vecin mai simpatic, sa-l rogi ? 😆

  2. 🙂 Buna ideea lui KS, la cat esti tu de dulce ( nu de dimineata totusi!) precis se gaseste un vecin binevoitor! :

  3. Neataaaa!!
    KS, nu prea ma lasa inima sa il iau, dar azi cred ca voi face asta, nu vreau sa se adune toti porumbeii din Bucuresti pe acolo..
    Nico, om vedea daca se gaseste, daca nu rezolv eu cumva treaba..
    Ideea era ca nu stiam daca sa il iau sau nu deocamdata, nu cumva sa stric ceva pe acolo .

  4. daca adevaratii stapani au plecat de acolo cred ca cel mai bine e sa il iei, daca nu vrei sa ai constiinta incarcatat mai asteapta 24 de ore si daca nu apar, e clar ce trebuie sa faci 😉
    o zi perfecta va doresc!

  5. Buratina, nu cred ca mai vine Rica porumbica din pacate, si oricum trebuie sa inchid geamul ala la balcon pentru ca se face destul de frig acolo.
    O zi faina si tie!

  6. Bună ziua Marmoţica,

    Îi faci o îngropăciune puişorului, aşa ca la moldoveni, cu popă şi praznic, după care lipeşti pe geam un anunţ în limba păsărească, prin care îi anunţi pe porumbei că închiriezi cuibul.

    Hai să avem o zi frumoasă!

  7. Vennyyyyyyyyy, sa traiesti !
    Uite ca la asta nu m-am gandit, problema e ca eu stiu doar limba marmotelor si mai greu cu pasareasca 😆 Si prin chestia asta imi mai scad si eu banii de la chirie 😛

  8. iti zic eu ce sa faci cu ei, am mancat nu demult o ciorbita asa de buna, delicioasa, am intrebat totusi ce care a fost, la care mi s-a zis ca de porumbei amm :-S …delicioasa .. bine ca n-am stiut totusi

  9. Ahhh, Mihi nu pot sa fac asta, a ramas unul singur acolo si nu cred ca mai e bun pt ciorba si nici daca ar fi nu l-as folosi ..

Leave a Reply

