Uncategorized

And the award goes to…

Am fost premiata din nou! Sa fie oare pentru scriitura mea nemaipomenita? Sa fie oare pentru ca sunt cea mai marmota dintre marmote? Sau o fi pentru ca sunt tare draguta ?

Motivele numai Ada le stie si le-a si scris acolo pe bluog la ea. Ma simt ca la scoala cand eram premiata la festivitatea de final de an. Asta a tinut pana in clasa a -9- a , pana atunci am cam luat premiul I si II , din clasa a 9-a cred ca m-am prostit 😛 De fapt nu, era concurenta foarte mare in clasa la mine ( ca sa ma scot si eu cumva acum 😀 ) . Anyway, va pun si poza premiului care mie una imi place foarte mult, plus ca se potriveste cu noul look al casutei mele.

Premiu toamna

Premiul asta ar mai trebui sa mearga asa :

  • la mamica mea – pentru ca e o femeie cum nu multe intalnesti, pentru ca desi are piciorul in ghips acum, tot nu se da batuta, pentru ca niciodata nu s-a lasat mai prejos si pentru ca o iubesc mult.  p.s. in uichend ma duc sa o vizitez si sa dau autograf pe ghips, i-am si zis ca am sa intru direct cu markerul in mana 😀
  • la Ada – a fost prima gunoiera pe care am cunoscut-o, mi-a placut la nebunie de ea si merita premiu pentru ca e greu sa cresti fete cum sunt eu, cum e Croco si cum e Mary ( mai ales noi astea doua primele , suntem cele mai neastamparate ) 😆
  • la Lia – am spus-o si o mai spun, este geniala; are o putere incredibila, face atatea lucruri intr-o zi pe care altii le fac intr-o saptamana si pentru ca are un aer asa boem 😛
  • la Erminusa – pentru ca e Ermi; pentru ca e mai mereu cu zambetul pe buze si cand se pune pe glume, sa te tii bine ca e destrabalare ;
  • si daca imi permiteti premiul se va mai duce la toate persoanele care sunt nascute toamna .. LMA!
6 thoughts on “And the award goes to…”

Leave a Reply

