Uncategorized

Inceput de saptamana

automn Sursa: Google

Incep saptamana cu un zambet mare pe buze , chiar daca afara e un frig de ingheata pietrele ( bine nu chiar atat de frig, dar oricum nu mai e de manecuta scurta si picioruse la vedere ). Am mai primit un premiu πŸ˜€ de la flufurash , asta ca sa vedeti cum functioneaza si nietul πŸ˜› si cat de mica e lumea cateodata .

Ca sa fac o mica recapitulare, in weekend am avut intalneala de octombrie, sau mai bine zis sezatoarea de octombrie , care a avut loc intr-un cadru destul de interesant ” La Scanteia” ( n-am incercat parizer pe ziar, o specialitate a casei, desi ar fi mers la cat de foame imi era ) . Mai multe detalii puteti vedea la Croco. Eu ma bucur ca am reusit si luna asta sa ii vad pe acesti oameni minunati, care intr-un timp atat de scurt mi-au devenit foarte dragi.Β  Au lipsit cu absent motivat Ada si Ermi – racite cobza, dar sunt sigura ca vor recupera next time. Restul uichendului a fost destul de linistit, ieri cel putin am lenevit in stil mare in patul meu cel imens si din cand in cand mi-am miscat blanita pe la bucatarie sa imi fac cate un ceai. Pe seara am facut o plimbarica racoritoare si apoi m-am intors si m=-am bagat in pat la caldurica si somn.

Am trecut si in luna noiembrie, luna mea, luna scorpiilor πŸ˜€Β  Astept o zi insorita , in care sa ma plimb pe stradutele Bucurestiului si sa ma pierd asa printre cladirile vechi ( acum pana nu le darama pe toate πŸ˜› ) .

Acestea fiind spuse : Ursule. treci la aparat!

Si daca va simtiti melancolici sa nu ascultati melodia urmatoare :

7 thoughts on “Inceput de saptamana”

  1. Sa-l stapanesti sanatoasa πŸ˜€ Blogul tau de “oro”. Si eu propun o piesa geniala….Era – Autumn in Beijing. ti pup Ps: A venit luna noastra ! Scorpionii la putere !

  2. Daaa, mare leneveala pe capul meu πŸ˜›
    Buratina, or sa vina sunt eu precisa !
    Scorpions, engage ! πŸ˜†

Leave a Reply

