Uncategorized

Somnoroase marmotele astea

Aproape in fiecare seara cand plec de la munca ma asteapta un drum destul de lung pana acasa. Am de ales sa merg cu metroul si apoi cateva statii cu otobuzul pana la blocul meu , sau pot lua pur si simplu otobuzul direct ( a doua varianta e foarte comoda, dar dureaza mai mult pentru ca e foarte aglomerat ) . Ce e dragut in toata treaba asta, e ca atunci cand iau otobuzul direct si prind un loc liber ( ma lupt cu babutele 😆 ) imi pun castile in urechi si ma rup cu totul de lumea de pe langa mine . Parca intru in transa, nu aud nimic, nu vad nimic, decat ploaia care bate in geam si luminile difuze de la toate reclamele de pe Magheru.  Ma gandesc oare ce face mama, ma gandesc cu ce ma mai imbrac maine, ma gandesc ca a mai trecut un an si eu am ramas in orasul gri… ma gandesc la destul de multe si uite asa trece timpul mai usor. Insa se mai intampla sa atipesc. Stiti cum sunt oamenii aia dimineata in metrou? Li se inchid ochii, le curge o bala in coltul gurii, capul se inclina usor intr-o parte si dintr-o data tresar speriati parca de bombe 😛  Ehh, cam asa ceva sunt eu 😆 , numai ca de la o vreme am observat ca mi se intampla sa adorm de-a binelea. Acum cateva saptamani am adormit in minunatul 381 si m-am trezit intr-o noua lume.  Stradute stramte, un parc de copii, o brutarie de unde venea un miros imbietor , iar pe trotuare se plimbau bunicutele cu aia mici ( probabil ora de plecare de la gradinita ) .

” Tanananana, urmeaza statia Straja” ….  Cu ochii mei mici si negri incerc sa imi dau seama cam cat de mult am mers in plus, dar din pacate nu reusesc . Habar nu am unde sunt, nu mai fusesem pe acolo in viata mea ( poate intr-o alta viata ,da ) . Oamenii din autobuz se uitau nedumeriti la mine, eu la ei, ei la mine.. Bine , gataaa , se intampla, mai adoarme omul :mrgreen: Cobor, vad statia si astept sa iau inapoi masina . Din fericire pentru mine nu mersesem decat vreo 2 statii in plus si mai aveam oricum putine pana la capat. Am experiente si cu adormitul pana la capatul liniei, cand m-au trezit soferii ca deja statusem mai ceva de un sfert de ora 😆 Deh, noi marmotele avem blanita tare groasa si acum pe vremea asta rece , cand ajungem intr-un loc mai calduros atipim imediat 😀 Sau oare o fi din cauza ca nu dorm destul? Neaah, nu cred.

In seara asta am adormit doar vreo 4 statii, o tanti se uita cam urat la mine. Asta probabil pentru ca stateam pe scaun si ea era in picioare, dar nici daca voiam sa ii fac loc sa se aseze nu prea aveam cum, in jur era full de oameni. Maine seara cred ca iau metroul, acolo nu am cum sa adorm. Acolo nu prea prind un loc liber, insa poate e mai bine asa.

Daca  ma vedeti in autobuz atipind, va rog eu mult sa ma trageti de manecuta, nu de alta dar am auzit ca nu toti au fost asa de norocosi ca mine. Unii s-au trezit fara geanta, altii fara telefoane s.a.m.d.  E de ras, dar e si de plans.

Acum, deja patul ma imbie la un somn adanc. Ochisorii mi se inchid si cred ca in curand o sa visez cai verzi pe pereti 🙂

Noapte buna !

p.s. Sa aveti o zi frumoasa! Si nu uitati sa zambiti !

Semnat,

Marmota, cine altcineva ? :p

28 thoughts on “Somnoroase marmotele astea”

  1. Eu de cateva zile seara ma uit la filme incontinuu. Insa am si seri cand adorm bustean, insa niciodata in ratb sau metrou…Pt ca mi-e frica, daca ma ataca cineva?

    Uoff. Ai mai multa grija marmotico…mai ales in zilele astea..sunt mult hoti peste tot:((

  2. Naicule, pai numai la ore din alea mai apuc sa mai scriu si eu cate ceva 😛
    Pifuneata, frica mi-e si mie dar ce sa fac, daca ochisorii mei sunt mai grei.. Ar trebui cand plec de la munca sa beau un energizant 😀

  3. da-i incolo de hotzi, suri, tu fa-ti somnul de frumusete 😀
    ca pot sa te jefuiasca si daca esti treaza, nu trebuie neaparat sa dormi
    si nu-i corect…. daca nu ma bagam la somn, eram primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😛

  4. Pai suri, am postat destul de tarziu, tu cred ca deja erai in lumea viselor. Lasa ca Naicu a fost prima de mai putine ori sa ii mai dam si lui sansa , da?

  5. 😆 Nu mi s-a intamplat vreodata, dar si daca mi s-ar intampla, as fi tare panicata pentru ca sunt varza la orientare .
    Io zic asa : pune telefonul sa sune dupa juma’ de ora ( sau cam cat faci cu otobuzu pana acasa ) si macar poti dormi linistita! Qed! 😀

  6. Faza cu atzipitul in tramvai/autobuz/troleibuz (mai putin metrou, ca nu prea am avut ocazia) mi se intampla si mie destul de des pana sa am masina, dar parca nu tin minte sa fi depasit vreodata statia tinta. Deci solutia ar fi sa-ti iei masina. 🙂

  7. si mie mi s-a intamplat sa atipesc pt cateva secunde in otobuz, in drum spre facultate, dar nu m-am gandit niciodata ce as putea face sa impedic asta, asa ca imi pare rau dar nu te pot ajuta cu nici un sfat 😦
    dar iti urez sa te odihnesti mai bine noaptea, sa ai zile mai usoare la serviciu si sa nu mai fie nevoie sa mai dormi prin otobuze 😉

  8. Hmm, Marmo draga, eu cred ca e de la varsta ti se trage, nu ca ai fi privata de somn 😀 LMA, sa fii sanatoasa, fericita si implinita sufleteste!!!!!!!!!
    Semnat : Una care doarme de rupe in metrou 🙂

  9. LA MULTI ANI MARMOTICOOOO!!! Sa ne traiesti inca 1000 de ani plini de fericire si iubire. Sa ai parte de prieteni minunati si de zile insorite. Pupicei dulci*::*:*:*

  10. @ Croco , pai de acum inainte sa vina sa ma ia 😆
    @ Joa e si asta o varianta cu pusul telefonului sa sune , iti dai seama ce fata ar face aia din autobuz 🙂 Si multumesc de urari!
    @ Dorin, poate ma surprinde cineva cu un cadou de genul , ca pana sa imi iau eu o masinuta mai dureaza ( desi imi doresc f mult si ma gandesc de ceva timp la varianta asta ) .
    @ Buratino, de acum inainte ceai de tei sau un pahar cu lapte la patut sa dorm mai repede seara 🙂
    Si sarumana mult de urari!
    @ Aia cu paru, si in metrou se practica 😆 Multumesc!
    @ Jasmin foarte dragut din partea ta , multumesc din suflet!
    @ Pifuneata, Marius, KS, Ada, Monique – Multumesc din tot sufletelul meu pufos pentru urari! Sunteti niste draguti!

  11. La multi ani, sa fii extrem de fericta, sa-ti mearga toate ca pe roate si toate dorintele sa-ti devina realitate!

Leave a Reply

