Uncategorized

Zi superba

De mult timp imi doream o zi asa frumoasa ca asta . Voiam sa fie insorit, sa fie mai caldut ca sa ma pot plimba apoi pe stradute si sa zambesc ca un copil lipsit de griji. Si iata ca mi s-a implinit dorinta si cu atat mai mult sunt fericita pentru ca s-a intamplat asta de ziua mea. Ca in fiecare an primesc telefoane destul de multe, dar primesc si telefoane surpriza si lucrul asta ma face sa ma simt si mai fericita.

Am fost atat de emotionata astazi cum nu am mai fost de ani de zile, m-am fastacit ca un copilas la telefon si mai mai sa ma impiedic pe aici pe la birou de atatea iemotii!

Tin sa multumesc din tot sufletul oamenilor care m-au sunat, care mi-au scris. M-ati facut sa ma simt iubita ! Va imbratisez si va pup !

Ciocolata in staniol n-am unde sa va dau, stiti voi ca au scos astia de pe piata staniolul, daaaaar va pot invita la o cupa de sampanie virtuala si va pun si o muzicuta.

E vineri , e frumos afara ( normal ca asta s-a intamplat pentru ca m-am nascut eu ๐Ÿ˜› ) si vine weekenduuul !

p.s. Sa nu uitati sa zambiti !

Semnat,

MArmotica voastra ๐Ÿ˜›

p.p.s. Era cat pe ce sa uit muzicuta :mrgreen:

 

 

22 thoughts on “Zi superba”

  1. Multumesc dragii mei!
    TheNutz, mai cauta ๐Ÿ˜†
    Mada , e una din melodiile mele preferate si e in ton cu ziua asta ๐Ÿ™‚

  2. LA MULTI ANI, MARMOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

    sa fii iubita si fericita si sanatoasa si…si ….si…. tiruliru, alea alea…..ce vrei tu!!!!

    :*:*:*:*:*:*

  3. Sa ne inveleasca marmota cat mai multa ciocolataaaaa! ๐Ÿ˜€ si asa te vreau mai des, zambitoare, spunandu-le altora sa zambeasca. Asa esti tu cu adevarat ! Stay that way! ti pup

  4. Va multumesc la toti pentru urari, le-am citit ieri dar nu am mai apucat sa intru sa scriu aici . M-ati facut si mai zambareata decat eram, m-am bucurat foarte mult cand am citit urarile voastre.
    Va pup pe toti si va imbratisez!

  5. Mire iti transmite un super multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaaaaaaaaaaaaa muuuuuuuuuultiiii aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanii! ๐Ÿ™‚

  6. Multumesc mult!
    @ Teiucul , mire asta vad ca numai cu tine mai comunica., pe mine m-a lasat balta ๐Ÿ˜ฆ
    @ Joa , important e ca mesajul a ajuns la mine de fiecare data ๐Ÿ˜›

  7. Buna dimineata.
    Stiu ca e cam tirziu, dar mai primesti felicitari? ๐Ÿ˜›
    Marmotico, LA MULTI ANI FRUMOSI SI FERICITI ! Sa fii sanatoasa, fericita, iar viata sa-ti ofere numai lucruri bune.

Leave a Reply

