Uncategorized

Cana de marmota

Asta trebuia sa va spun neaparat , nu puteam sa va las in suspans :p

Pe langa toate cadourile frumoase pe care le-am primit de ziua mea, am primit si ceva mai special asa. Va spun imediat ce, doar daca sunteti cuminti. Anul asta iar am primit cercei si ma bucur foarte mult , dar va rog sa imi tineti pumnii sa nu ii pierd pentru ca eu sunt tare ametita cand vine vorba de asta ( pentru cine nu mai stie , va reamintesc una din problemele mele existentiale ) . Aveam nevoie de o gentuta mai eleganta si visul mi-a fost indeplinit , au avut grija Virgil si Flufurash sa se intample asta ( puup gagici !) . Am avut parte si de o surpriza placuta la munca, unde colegii m-au facut sa zambesc prin urarile lor ( plus de asta colierul ala de la ei e tareee frumos 😛 , asa-s fetele , se bucura tare mult la bijuterii ) . Mi s-a indeplinit si visul de a avea o floricica in camera si una la ghiveci, a avut grija marmotelul de asta.

Toate ca toate, dar duminica seara cand m-a sunat Ada de pe telefonul Irinei nu mi-a venit sa cred. Am zis ca ma suna sa imi ureze la multi ani si toate cele ( imi mai zice lumea prin targ si Miaiela 😆 ) si m-am trezit ca au venit pana in fata blocului meu.  . Ele erau ca doua floricele in masina si ma asteptau cuminti, eu aratam ca o marmotica smotocita, lenevisem aproape toata ziua prin casa si am ramas socata. Am primit un aranjament floral supeeerb, rama pentru pozele mele Happy Dayz si o canaaa . Cum arata cana si de ce fac atata tam-tam? EH , dati-va singuri cu parerea, pentru ca eu am ramas no comment ( in sensul bun bineinteles ) . Am baut cafeaua din ea, mi-am facut si ceaiut si de fiecare data cand voi bea din cana aia imi voi aduce aminte de cele doua zuze 😀

Si gata! Si punct! Si am terminat!

Semnat,

Marmota cu o noua cana 😀

10 thoughts on “Cana de marmota”

  1. La o asa mama si surioara mai mare, sunt sigur ca din noua cana cafeaua ta va fi mult mai aromata si o sa-ti faca fiecare zi mult mai zambareata, sa zic asa

  2. Buratina, sa dea Domnul!
    Mihi, oricum zambareata sunt zilnic 😀
    Croco, foarte mult mi-a placut ..
    Pifuneata, e o singura cana 😛

Leave a Reply

