Uncategorized

Leapsa cu fotopoze

Dupa cum va ziceam ieri, Β am avut teme de facut pentru acasa . Am primit leapsa de la Croco si de la domnisoara cu bata si trebuie sa pun o poza funny si una de suflet ( sau mai multe πŸ˜€ ) .

Astea fiind spuse : Ursilor , la aparat!

E greu sa aleg din atatea poze una funny pentru ca mai mereu ma stramb in poze , insa am descoperit o poza de la munte in care habar nu aveam ca sunt asa speriata. Deci, asadar si prin urmare , daca vreti sa vedeti o marmotica uimita priviti:

????

Si pentru poze de suflet, poze care imi fac inima sa tresare , uof si aici tare greu e. Multe din pozele astea le pastrez in suflet si nu in calculator pentru ca de multe ori nu ai cum sa surprinzi intr-o imagine tot ce simti in acel moment .. Sa vedem ce mai am pe aici prin calculator .. Bineinteles ca dupa ce m-am uitat prin nspeee mii de dosare si dosarele nu am fost in stare sa ma hotarasc usor. Am ales 3 poze care imi trezesc amintiri placute cand le privesc.

Home

Poza asta e facuta cu al meu telefon din dotare Β prin primavara cred. Imi aduce aminte de casa, de livada in care stateam si citeam pe nerasuflate carti si uneori cand ma uit la ea imi imaginez cum ma striga mama :p

Sighi

N-ati scapat de Sighisoara πŸ˜† va fi mereu locul meu de suflet, locul unde am copilarit, locul in care a trait una dintre cele mai bune persoane de pe pamantul asta, mamaia mea .

Praga Si ultima e facuta in Praga, orasul care m-a facut sa zambesc in continuu.. Imi aduc aminte cu drag de acea calatorie. 16 oameni, Za Clan ne plimbam de nebuni prin oras si eram mai ceva ca prietenii nostri chinezii ( in materie de poze ma refer πŸ˜› ) A fost minunat si as mai vrea. Asa ca de fiecare data cand mi-e dor ma uit la poza asta in special si ma simt purtata de gand acolo pe acel pod .. Β ( p.s. poza asta am mai pus-o cred , si este si la Marlo , dar ce sa fac daca e una din preferatele mele :mrgreen: )

Si cam atat fu dragii mei.. Cine doreste sa lepsuiasca va rog, e cu libera servire !

 

 

5 thoughts on “Leapsa cu fotopoze”

  1. Da eram tare harnicuta la ora 12 noaptea πŸ˜† Suri ar trebui sa facem o drumetie pana acolo πŸ™‚
    Pifuneata, prima am descoperit-o aseara. Stiam pozele de la munte dar la asta nu i-am dat niciodata mai multa atentie πŸ™‚

  2. Iertata-mi fie intarzierea, am bezmeticit putin in ultimul timp…grozava poza de la munte..era pe Transfagarasan, nu?
    Cat despre celelate trei, o incantare pentru privire! Ai mare dreptate, Praga e ceva aparte πŸ™‚
    Zi frumoasa Marmo

Leave a Reply

