de-ale mele

Ultima gunoiereala pe anul asta

Dupa titlu ai spune ca sunt trista. Dupa zambetul tamp de pe fata mea poti spune ca nu sunt nici pe departe trista ca a fost si ultima gunoiereala din an. Ba mai mult sunt fericita pentru ca aseara a fost minunat. Am cantat, am dansat, am facut si playback cu feeling ( Simona stie cel mai bine ) si am ras pana ne-au dat lacrimile.

Am avut parte de o surpriza tare frumoasa din partea Monicai. Ne-a adus fata noastra cate o carte la fiecare cu dedicatie, nu asa oricum. Mai pe sleau, ne-a spus ceva de genul : ” Mai cititi si voi ma din cand in cand, face bine sa stiti! ” πŸ˜†Β Β  Eu cu Croco am facut pe mosul in spatele barului si le-am daruit gunoierilor cate-o felicitatiune cu o Milka adusa direct din Alpi. Au dat cu subsemnatul :

  • Marul – Joa si KS ma bucur ca am reusit sa va revad si astept urmatorul germisaj πŸ™‚Β  Mi-au placut foarte mult tablourile, a fost cu totul altfel sa le vad live πŸ™‚
  • Ada – femeie, ai o voce nemaipomenita!
  • Croco – ce sa mai zic, ti-a placut acelasi tablou ca si mine , esti suri a mea si se stie.
  • Monique- m-ai surprins placut ..
  • Pisica – turbata ca de obicei, numai ca de data asta fara alcohol πŸ™‚Β  pup tuh, fata , tuh! ( p.s. tine minte semnul, cine stie cand avem nevoie de el? )
  • Simona si Cristi – multumesc de incurajare, pacat ca nu am mai apucat sa cant si la microfon πŸ™‚
  • Lucian si sotia – sunteti foarte simpatici, multumim pentru poze.. noroc de unii care au fost mai inspirati ca altfel ramaneam fara poze ;
  • Marius – cuminte neica, data viitoare trebuie sa canti ” Simply the best”
  • Alex – ai fost cam tacut , dar te revansezi tu πŸ™‚
  • Asterix si fiica – Asterixule, jos palaria ce fata ai! Sa-ti traiasca ! Ma bucur ca te-am revazut si salutari doamnei bineinteles !
  • Buratina – mi-esti tare draga, noroc de tine cu backing – vocalul ca altfel … sper sa ne vedem next time.
  • Schnitzel – new entry, tacut si foarte politicos, asteptam sa vedem in ianuarie cum te desfasori. Acum te-am lasat ca a fost prima intalneala, dar nu mai scapi la urmatoarele :mrgreen:
  • Nikki – domnisoara cu parul, bata ce vreti voi, a fost in forma maxima desi venea de la dentist si nu avea voie nici macar un suc sa bea πŸ™‚
  • Dragos – bineinteles ca a fost si el acolo doar era ziua lui.. LMA inca o data si multumim pentru tort a fost foarte bun!

Au absentat Sburlitii, imi pare tare rau ca nu ati reusit sa ajungeti, dar nu-i bai noi am cantat si pentru voi πŸ™‚ . Sangerica tot ameninta ca vine, daar cred ca a ramas inzapezit pe undeva, Ocserver a avut ceva probleme cu Gogu al lui si tot asa..

Si ingerasul sa nu mai fie suparat , ca nu a fost cu intentie rea, pur si simplu ne-am luat cu dansul pe acolo si nu ne-am dat seama cand a trecut timpul πŸ™‚

Sunt de acord cu Irina ( aka Croco, aka suri ) in ceea ce priveste aceasta ultima intalneala din an. M-am simtit foarte bine alaturi de gunoieri, inca sunt mirata de faptul ca acum cateva luni comentam la Dono si ma hizileam dupa monitor si acum sunt deja o membra activa in cadrul grupului. Inca se mai pot cunoaste oameni deosebiti prin intermediul nietului si asta ma face sa fiu mai optimista ( avand in vedere de cata rautate poti sa ai parte uneori ) .

Astea fiind zise : Ursilor la aparat, trebuie sa mai facem ciocolatele pentru plicurile care au ramas ( marmota :d le-a mancat pe restul ; mi-a fost pofta aseara : )

Un inceput de weekend minunat sa aveti!

P.S. mi-e somn de nu mai poooooot!

23 thoughts on “Ultima gunoiereala pe anul asta”

  1. nu am ramas blocat in nameti…ci prin spitale.
    data viitoare vin negresit. sper ca atunci nici un membru de’al familiei sa nu isi mai rupa cate ceva. πŸ˜€

  2. He he he ce ne-am mai dixtrat…Marmo, baga comanda de cioco…vine in curand urmatoarea intalnire, ca de nu, io nu mai mai joc…mai vreaaauuuuu

  3. @Croco vezi ce face cu pozele, streseaza-i!
    @Sangerica, atunci e absenta motivata .. insanatosire grabnica !
    @ Lucian, te credem ca mai vrei. Gunoierii dau dependenta πŸ™‚

  4. ce sa mai zic mah, shame on gogu ca m-a lasat de izbeliste…. sa ma umplu de nervi ca am ratat atare event… uaf… ma duc acu la cinci la el si-l trag de toate firele, unu cate unu… :))

  5. Schnitzel, daca nu ai avut grija de ea eu ce sa iti fac maica?
    Ada ma bucur ca ti-a placut , ai 2 fiice tare inventive si destepte foc πŸ˜€
    Marius cu cea mai mare placere!

  6. Nici eu nu m-am putut abtine de la ciocolatica…yummy…merci tare mult pentru felicitare si ciocolatica…ti mega pup

  7. Imi pare rau ca nu am putut sa stau mai mult,sa o pot asculta si eu pe Ada…dar,mi-a facut bine sa va vad.Mi-era dor de voi…

  8. Marmo, multumesc multumesc si multumesc pentru felicitare si pentru ciocolata, a fost mai mult decat minunata surpriza voastra!
    te pup si sper sa ne vedem si in ianuarie, la fel de pline de voie buna si chef de distractie!

  9. Nico, tocmai din Alpi πŸ™‚
    Monique, next time, vor mai fi .. si doar am zis ca o sa iesim ca gagicili πŸ™‚
    Schnitzel la urmatoarea gunoiereala o sa iau felicitarea si ti-o inmanez personal πŸ™‚
    Buratina, la mine a ramas cea cu semnaturile πŸ™‚

  10. Bine ai venit Irenne! A fost funny, a fost exact cum ne-am dorit si chiar mai mult de atat πŸ™‚
    Joa, si eu va multumesc !

Leave a Reply

