Uncategorized

Piua! Stop joc ..

Dupa o perioada atat de agitata, marmotica si-a facut bagajul si a plecat la mami a ei. Ursii i-am lasat in Bucuresti, nu au fost cuminti , plus de asta nu mai erau bilete la tren . ( apropo de asta o sa va povestesc atunci cand ma intorc) .

Profit de cateva zile libere sa incerc sa ma odihnesc , ma asteapta o perioada destul de grea si am nevoie de forte proaspete.

Astea fiind zise, va doresc sa aveti parte de un Craciun linistit alaturi de cei dragi, la caldurica!

Va pupa Marmotica!

Sursa imagine: Google imagini

7 thoughts on “Piua! Stop joc ..”

  1. Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    De asemenea, iti multumesc mult pentru urarile frumoase si iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!

  2. Sa te odihnesti si sa te relaxezi, sa fii alintata si pupacita din plin de ai tai, sa fii sanatoasa si voioasa, sa ai energie si optimism pentru tot! La multi ani si multi pupici πŸ™‚

Leave a Reply

