de-ale mele

Cam tarzior, dar merge..

La multi ani, dragii mei!

Sa aveti parte de un an mai bun ca cel de dinainte, nu uitati sa zambiti si sanatosi sa fiti!

As putea sa povestesc de cum a fost drumetia acasa in Ua’cab, as putea sa povestesc de cum am petrecut Revelionul, as putea sa va mai spun si cat de greu m-am trezit azi dimineata , dar sincera sa fiu nu prea am chef.. Ori m-a lasat inspiratia , ori pur si simplu nu am chef. E o stare generala oricum, lumea vine din vacanta , incepe iar nebunia si din cand in cand ne mai amagim cu un ” vai ce bine mai era daca mai aveam 2 zile de concediu” ..

Am pus ursii la aparate inca de dimineata , am inceput si eu munca si in curand o sa terminam de numarat alunele din ciocolata. Pana una alta trebuie sa imi schimb orele de somn ca sa ma pot trezi la timp si sa nu mai intarzii anul asta, sau cel putin in primele 2 saptamani.

Sper ca ati avut sarbatori frumoase si calduroase alaturi de cei dragi si va mai spun un lucru : La muuuncaaaa!

Va pupa Marmota!

8 thoughts on “Cam tarzior, dar merge..”

Leave a Reply

