Uncategorized

Scurte, scurte de joi

Ca sa trec in revista ultimele activitati, m-am gandit eu sa mai avem si un articol de “scurte” ganduri, realizari si altele .

– am inceput saptamana cu bine , am fost destul de obosita dupa un uichend intreg de munca in folosul masterului si al meu bineinteles :mrgreen:

– ieri am avut examen, a durat 3 ore si credeam ca nu o sa apuc sa termin toate subiectele la timp ;

-ieri am avut si prima mea zi libera dupa foarte mult timp, si mi-am petrecut-0 alergand prin ploaie dimineata spre cursurile de germana, si apoi acasa si la examen

-o veste buna totusi pentru saptamana asta : o sa vina dna Marmota la mine sa ma viziteze 😀 abia astept, mi-era tare dor de ea

-nu-mi place vremea de azi, ma face sa atipesc din 5 in 5 min, noroc de telefon ca mai suna din cand in cand si ma trezeste

-am invatat cum sa fac emoticonul ala verde corect :mrgreen:

-astept uichendul cu nerabdare, mai am de lucrat la dosarul pe care trebuie sa il duc la scoala , dar ma asteapta si un pic de relaxare

-oficial imi cer scuze ca iar m-am dat la fund

-am incercat sa citesc o carte despre fumat, se zice ca e cartea minune si ca foarte multi oameni s-au lasat de fumat dupa ce au citit-o ; nu cred ca e pentru mine 😆 sau nu stiu, o sa mai incerc

– am inceput sa ma uit din nou la seriale : Sexu’ si orasu ( cate un episod de relaxare cu Virgil ) , Anatomia lu’ tanti Grey ( cate un episod ca sa o prind din urma pe Keran ) si am mai descoperit un serial interesant “Lie to me” ( chiar a inceput sa imi placa )

-am chef de o carte buna, daca aveti recomandari , astept titluri

Deocamdata cam atat…

Va pupa marmotzika!

12 thoughts on “Scurte, scurte de joi”

  1. :mrgreen:
    Lumea vazuta de Clarkson e ultima carte ce am inceput sa o citesc, e light si foarte simpatica 😉
    Te pup si sper sa ne vedem la un pahar de vin 😀

  2. @TheNutz, ar fi interesant de citit dar trebuie sa am dispozitia necesara.
    @Joa :mrgreen: right back at ya!
    @Buratina, o sa caut sa vad ce senzatie imi da
    @Virgil, poate reusesc sa vad si filmul 🙂
    @Ada, eram precisa ca o sa spui de vampiri 😆
    Gracias de recomandari everyone!

  3. ‘Na seara!

    Nu te intreb ce faci, ca doar am citit blogul. Deduc ca vrei sa te lasi de tigari, desi nu-mi aduc aminte daca te-am vazut fumand sau ba. Carti (beletristica) nu am mai citit in ultimii 3 ani, carti tehnice nu cred ca vrei sa citesti.

    Si atunci, am trecut doar sa te salut 🙂

  4. Chiar ma intrebam care-i treaba cu :green: ala al tau :mrgreen:…
    Acum am descoperit.
    Eu ma delectez cu niste carti simpatice: Fetele din West End – Jenny Colgan si Sunt aiurita si se ia – Caprice Crane.
    Sunt simpatice si colorate. Foarte relaxante. Cum eram si eu in lipsa de alte carti, le-am “agatat” pe-astea si mi-au placut.

  5. Daaaaa, zi cum se face zambiliciu’ verde 😀
    Eu m-am lasat de tigari fara carte si mai ales nu m-a inspirat Raduleasca, sa fie clar, vointa si cu e ain dinti tot inainte…sau nu!
    Salutari Mamei Marmota!
    Salutari si Marmotzicii! 😀

  6. Salutari Marius!
    Morena, imi plac lecturile usoare , ma relaxeaza..
    Terry, bine ai venit . Zambiliciul verde se face in felul urmator : mrgreen intre : fara spatiu intre “: “

  7. Salutari Nico si am sa-i transmit si mamei. Ai postat si tu in timp ce raspundeam eu la comentarii, asadar ai mai sus explicatiunea 🙂

Leave a Reply

