Uncategorized

Martisorul de marmotica

Cand eram marmotica mica, singurele flori pe care stiam sa le desenez foarte bine erau lalele. Asa ca de 1 MArtie va ofer lalele :

– pentru ca sunt frumoase

– pentru ca sunt gingase

– pentru ca ii plac mult si mamei mele

– pentru ca pe langa ghiocei sunt si ele vestitoare ale primaverii

Si pentru ca am lipsit atat de mult, sunt datoare cu niste explicatiuni , dar vor fi scurte.

Saptamana trecuta am fost numai pe fuga. Dimineata la birou, seara la mami , intre birou si drumul catre mami mi-am mai rezolvat si din treburi si uite asa a trecut timpul.  Am fost si constiincioasa si m-am dus la facultate sa imi rezolv cu examenele , am terminat sesiunea asta, sper sa fie totul ok. Am ajuns si la cursurile de germana si am mai invatat cate ceva. Trebuie sa marturisesc faptul ca de cand am inceput cursurile, ma descurc mai bine ca inainte la vorbit, ca acolo era problema mare.  Doamna Marmota se simte bine, ma va mai vizita si peste 1 luna jumatate, lucru care ma face sa fiu foarte bucuroasa, poate atunci o sa reusesc sa stau mai mult cu ea.

Uichendul meu a fost unul rapid. Sambata am facut curatenie prin casa, am fugit si la mama marmota si spre seara am iesit la o gura de aer curat . O plimbarica linistita de seara. Duminica s-a petrecut la fel, numai ca pe seara am stat si m-am uitat la Heri Poter 😀 Nu stiu de ce, dar imi place foarte mult filmul ala. Eu si copiii ce ne mai uitam la Heri Poter 😆

Am mai vazut un film dragut in uichend  The Tooth Fairy sau mai pe romaneste Zanul Maseluta 😛  Un film lejer, de seara.

Si cam atat ca e luni, treaba este din plin si saptamana abia a inceput.

Va pupa marmotica si va ureaza o primavara frumoasa!

10 thoughts on “Martisorul de marmotica”

  1. Gracias Lilly , si tie la fel!
    Jasmin sa dea Domnul sa fie una cat mai frumoasa si mai insorita 😀

Leave a Reply

