Uncategorized

Chestii-trestii

Nu stiu cat o mai tine armura mea, dar trebuie sa fiu cat pot de tare. Timp de odihna nu prea mai am, dar astept cu nerabdare uichendul, cred ca am sa ma delectez cu niste filme, sau cu o carte buna ( una din cele recomandate de voi ) .

Mama marmota a plecat astazi spre casuta ei, am condus-o la gara cu un gol in suflet. A ramas la mine o saptamana jumatate, dar nu am avut timp sa stau cu ea . Cateva ore pe seara nu au ajuns si mi-as fi dorit sa o duc la un teatru, la un film sau la o simpla plimbare in parc. Data viitoare sper sa reusesc sa fac toate astea. A fost dragut sa o am langa mine, dimineata am baut cafeaua impreuna si seara cand ma intorceam acasa o gaseam cu masa pregatita. Cat a stat nu s-a odihnit aproape deloc, am zis ca e nebuna. S_a apucat sa faca ordine prin toata casa, a aranjat lucrurile, mi-a dat indicatii pretioase si mi-a mai spus ca i-a placut foarte mult apartamentul in care stau acum.

Mai astept cu nerabdarea si sosirea noului meu puiut ( aka laptop ), cel vechi a inceput sa dea semne de oboseala. Cred ca ii trebuie un concediu si cel mai probabil il va face la Ua’cab , m-am hotarat sa il trimit la mami ca sa nu mai aiba discutii cu fratele meu. E dezastru acolo cand au nevoie amandoi de internet , se cearta ca doi copii 😆 ( unul dintre ei chiar e un copil 😛 ) .

Cred ca m-am bucurat prea devreme de primavara, se pare ca o sa mai am de asteptat pana sa imi incalt pantofiorii si hainuta subtire.  Simt nevoia de verde, Bucurestiul are nevoie de o pata de culoare si nu ma refer la zugravitul blocurilor.

Si ca sa incheiem glorios, in ultima vreme simt tot mai mult nevoia de a avea o masina. Stiu ca poate fi destul de costisitor, dar a devenit un must avand in vedere aglomeratia din oras. Cred ca prefer sa stau 5 ore in trafic, dar in masina mea, decat sa stau 5 ore in trafic in autobuz. Dar asta va fi mai incolo probabil. Ajung eu sa le fac pe toate, nu?

p.s. e 15:30 si simt ca adorm pe birou, pot sa plec de pe acum acasa ? 😀

7 thoughts on “Chestii-trestii”

  1. Eu zic sa muncesti mult si sa te gandesti cu adevarat daca se merita o masina proprie in acel oras. In rest ai grija de tine doar stii cum :p

  2. @KS , ce mi-e o jumatate de ora in plus ? 😆
    @Ulfie, in momentul de fata sunt convinsa ca se merita, dar asta raportat la nevoile mele. SI nu trebuie sa fie o masina costisitoare, mica, economica si frumusica. E de ajuns:P
    La multi ani si tie suri!
    Dorin, eu sunt treaza inca de la 6 si muncesc non stop de atunci!

Leave a Reply

