de-ale mele

Hausaufgabe- sau mai pe limba noastra : ‘tema pentru acasa’

M-am apucat de adunat lepse si am decis sa fac un colaj din ele, nu de alta dar de data asta am ramas in urma ..

Ursule, treci la aparat!

Prima leapsa vine de laaaaa, vestita doamna cu bata’ si ma pune sa scriu despre betii. Cum mi-s fata cuminte si nu beau nu stiu daca o sa am ce scrie πŸ˜† Dar incerc sa caut prin cufarul cu amintiri, sa vedem ce gasesc.

  • Varsta prea frageda , cred ca vreo 4 anisori ( trebuie sa o sun pe mama sa imi spuna varsta exacta)

Acasa la noi erau invitati mai multi prieteni de-ai parintilor mei si cum se obisnuieste in casa unui bun gospodar, masa e plina de mancare si bautura. La mancare nu era problema, puteam sa ma bag, dar la bauturi alcoolice evident ca nu. Licorile erau pe o masuta de cafea insirate si din cate imi povestea mama se aflau acolo : whisky, vin rosu , gin si palinca. Pe ce credeti ca am pus mana ? PALINCAAAAA! si am dat pe gat paharelul plin de palinca. In secunda 2 mama s-a facut alba la fata, eu nu stiu cum am reactionat, cert este ca pret de jumatate de ora a fost agitatie maxima in jurul meu.Β  Avand in vedere cantitatea si varsta mea frageda, cred ca m-am facut praf. Nu mai stiu daca am fost mahmura, nu stiu daca dansam sau cantam de fericire si nici nu imi aduc aminte sa imi fi fost rau πŸ˜€

  • La mosie. Prin generala

Primavara de obicei cand infloresc pomii si pasarelele ciripesc, la mine la curte se incing niste gratare de toata frumusetea. Lumea canta se distreaza pana seara tarziu si norocul nostru ca nu avem vecini sa ne auda cat de nebuni suntem. Tin minte ca era toata familia adunata : mama, tata, eu , fratele meu, catelul , purcelul, unchii, matusile.. ce sa mai, tot familionul. Si bineinteles ca la un gratar merge foarte bine berea. Eu eram inca micuta in viziunea alor mei, chiar daca ma simteam domnisoara si credeam ca deja nu mai sunt fetita.Β  Din ce imi aduc aminte, cred ca am baut vreo 3 pahare de bere. Tot sorbeam cate un pic , cate un pic, pana am inceput sa cant si sa ii iau in brate pe toti. Mare fericire pe capul meu. Actiunea nu s-a soldat cu incidente , decat cele obisnuite mie, am cazut un pic, m-am lovit de banca si era cat pe ce sa zbor cu tot cu leagan :mrgreen:

  • Liceu. Sighisoara – eu cu varu’

Asta va fi pe scurt povestita. Eram in vacanta la Sighisoara si ca de fiecare data , am iesit cu Flo in oras. Bautor convins, m-a prostit si pe mine de am ajuns acasa nu stiu cum. Nici in ziua de azi nu reusesc sa imi aduc aminte decat ca am urcat scarile pana la etajul 4 mai mult taras si ca la usa ne astepta matusa πŸ˜€ A doua zi, eram cu ochii cat cepele πŸ™‚

  • Anul 1 de facultate sau anul 2- nu mai retin exact

S-a intamplat la un mic party in Ua’cab la niste prieteni. Venisem din Bucuresti pentru cateva zile si cum nu imi mai vazusem demult prietenii am hotarat sa dam o mica petrecere. Deja eram mai mare, bautura era destula, veselie mare. Atunci am jurat ca nu o sa mai beau vreodata UNIREA. Am baut atat de mult, incat am iesit la 1 noaptea si alergam cu fetele in jurul blocului in pantaloni scurti si costume de baie ( partea de sus a costumului de baie ) . Am tipat, am dansat, ne-am prostit si m-am oprit cand a inceput sa se miste toata casa cu mine.Β  Imi era rau, nu stiam cum sa mai stau sa nu cumva sa ajung pe la baie. Intr-un final , am reusit sa ma mentin si cand am ajuns acasa in patutul meu, atunci a inceput raul . N-am putut sa dorm toata noaptea, a doua zi imi era sete si nu puteam sa mananc nimic. Mamei nu puteam sa ii spun ce am si m-am scuzat spunand ca vreau sa dorm un pic.

Cam atat as putea sa spun, in rest nu am avut betii asa mari. Obisnuiesc sa beau un vin rosu cand ies in oras, sau un whisky cu cola, sau chiar o bere, dar nu intrec masura. Mama marmota, daca citesti sa stii ca de astea ti-am povestit, da? :mrgreen:

Si leapsa asta nu stiu cui sa o dau, daca cineva se simte in stare sa scrie despre nebunii din astea, be my guest πŸ™‚

Si a doua leapsaaa vine de la Croco-suri. Si incepe asa : “n-as putea renunta pentru totdeauna la… ”

-evident ca sunt mult mai multe decat am insiruit eu mai jos, dar ma limitez si eu la spatiul pe care il am .

  • zambet
  • parintii mei..
  • oamenii apropiati
  • inghetataaaaa – ador sa mananc inghetata πŸ˜€ si cred ca tocmai mi-am facut pofta singura
  • haine- decat in intimitate bineinteles :p
  • carti – desi sunt atatea locuri online in care poti gasi sub forma de doc. Word , prefer mereu cartea the old fashion way
  • muzicaa ( as innebuni daca mi-ar lua cineva muzica )
  • cerceeeei – stiti foarte bine ca imi plac mult cerceii , chiar daca ii pierd πŸ˜›

Si cam atatea imi vin in minte acum . Leapsa asta merge mai departe la marul meru preferat ,laΒ  Ulfie , la Virgil ( ca n-a mai scris de ceva vreme ) la Flufurash .

Va doresc un uichend cat mai frumos, avand in vedere ca vom avea o vereme supeeerba!
va pupa MArmotica!

p.s. si un cantecel ca nu v-am mai dat de ceva vreme muzicuta .

Leave a Reply

