Uncategorized

si SOC! m-am tuns scurt!

Asta da veste oameni buni. Mi-am luat inima in dinti si am zis gata cu parul lung, de azi inainte vreau sa am par scurt .Inca nu sunt obisnuita cu schimbarea asta si cred ca am speriat cativa oameni pana acum ๐Ÿ˜† :mrgreen:

Sunt zambareata, sunt cat de cat odihnita si deja a expirat timpul de pauza!

Am fugit! Revin! Tineti aproape ๐Ÿ˜€

LATER EDIT:

Si la cererea publicului , pun si o poza asa pentru deliciul vostru ๐Ÿ˜€

p.s. scuzati calitatea imaginii, dar deh 2 mp de la un telefon mobil nu se compara cu cel putin 5 de la un aparat foto.

13 thoughts on “si SOC! m-am tuns scurt!”

  1. @Joa, il aveam pana la jumatatea spatelui ๐Ÿ˜€ deci e o schimbare destul de mare . Sarumana de “complement ” .

  2. Iti sta bine, mandro! Important e sa te simti tu bine. Degeaba ai par lung daca ti-e greu sa-l ingrijesti, cade si-ti creeaza neplaceri, asa ca bravos! ๐Ÿ™‚ Creste el! ๐Ÿ˜‰

  3. @Croco , multumesc, multumesc! IMi place ca e asa zurliu ๐Ÿ˜€
    @Ada, asa este , incepuse sa fie din ce in ce mai greu, acum sunt f multumita de cum se aseaza ๐Ÿ˜›

  4. Multumeeesc!
    Pai Buratina , go for it! Acum ai grija cum te tunzi ca in vara sa poti sa iti faci coafura dorita ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

