de-ale mele, leapsa

Leapsa data cu rimel, fard, fond de ten :)

Eheee, a venit chiar bine leapsa asta. Am zis ca ma tin de teme in ultima vreme si asa am facut. Am de raspuns la o puzderie de intrebari dar nu ma las pana nu termin πŸ˜€

p.s. Leapsa a venit via gandurile Adei …

De cate ori iti speli fata pe zi?

O data sau de doua ori, depinde. In general incerc sa nu ma spal cu apa pentru ca imi usuca pielea f tare si prefer sa folosesc un tonic.

Ce fel de ten ai?

Ten mixt, cel mai minunat πŸ˜†

3. Cu ce iti cureti fata?

Demachiant si tonic .

Ti-l exfoliezi?

Destul de rar, ar trebui sa fac asta mai des πŸ™‚

Ce brand obisnuiesti sa folosesti?

Daca e demachiant si presupun ca asa e ( daca mai sus s-a vorbit de curatarea fetei ) atunci Elmiplant roz sau verde si tonicul cred ca e de la Vichy.

Ce crema folosesti?

De zi HerbagenΒ si de noapte ceva tot de la Vichy.

Ai pistrui?

Da, am cativa. Apar si ei razleti asa cand da soarele pe afara .

Folosesti crema pentru ochi?

Nu, dar feliile de castravete sunt nemaipomenite.

Ai fost sau esti predispusa la acnee?

Din cate stiu eu, nu , dar tot ce e posibil mai incolo avand in vedere poluarea din zilele noastre.

Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?

Nope.

Ce fond de ten folosesti?

Vichy, am gasit in sfarsit un fond de ten de care sunt foarte multumita. Inainte nu eram obisnuita sa folosesc fond de ten , dar cu noul job ..a fost cazul sa incep sa imi plachez fata πŸ˜†Β 

Dar anticearcan?

Nu.

Ce nuanta a pielii ai?

Nuanta unei combinatii de moldo cu ardelean πŸ˜€ adica un ten foarte

Ce crezi despre genele false?

Cred ca ar merge la un eveniment mai deosebit, insa de zi cu zi n-am nevoie zic eu.

Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?

Da, da .

Ce brand de mascara folosesti?

Maybelline, ma impac foarte bine cu el si il folosesc de vreo 2 ani .

Sephora sau Mac?

Sephora.

Ai un card Mac Pro?

Nu si nici nu cred ca voi avea.

Ce instrumente pentru machiaj folosesti?

Pensula, buretel , betigase din alea pentru fard si o pensula pentru bujorei in obrajori .

Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?

O crema hidratanta.

Dar pentru fata?

La fel ca sus.

Care este culoarea de fard preferata?

Un fel de piersica, tonurile de maro si din cand in cand un albastru sau un mov mai calm πŸ™‚

Folosesti creion sau tus?

Creion, niciodata nu am putut sa fac o linie dreapta cu tusul . M-am lasat de sport dupa cateva incercari esuate.

Cat de des iti bagi creionul in ochi?

Niciodata.

Ce crezi despre pigmenti?

Ajuta si ei la ceva probabil ..

Folosesti machiaj mineral?
Nu.

Care e rujul tau preferat?

Nu am un ruj preferat, folosesc foarte rar.

Dar lipgloss?

Si pe asta il folosesce destul de rar, asa ca nu am unul preferat.Β  Si daca folosesc, atunci imi place sa fie ceva roziu sau crem spre roz.

Care e blush-ul tau preferat?

Perlele πŸ˜€ Le-am descoperit pe cele de la Avon acum ceva timp si imi plac foarte mult.

Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?

No way Jose!

Iti plac magazinele cu produse cosmetice?

Nu sunt fan, merg doar cand mi se termina una alta si nu imi place sa zabovesc pe acolo.

Mergi la Cosmetic Company Outlet?

N-am timp sa dorm, d-apai sa mai fac plimbari si pe acolo πŸ˜›

Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Nu si nici nu cred ca e domeniul meu.

Uneori esti stangace cand te machiezi?

Atunci cand ma grabesc .

Numeste o β€œcrima” in ceea ce priveste machiajul.

Mov cu roz cu verde si cu gene care stau sa cada de la atata rimel .

Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?

Nu foarte aprinse, sunt fan culori calde.

Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?

Charlize Teron

Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?

RIMEEEELUL pe locul 1 πŸ˜€

Iesi din casa fara sa te machiezi?

Destul de rar.

Crezi ca arati bine si nemachiata?

Nu sunt cu mult schimbata daca sunt nemachiata pentru ca mereu am incercat sa nu abuzez de machiaj, nu imi place aspectul ala de plastic .
Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?

Nu stiu daca cel mai bun, dar Vichy cred ca se situeaza pe primele locuri ( cel putin in preferintele mele)

Ce crezi despre makeup?

Este o arma folositoare pentru o femeie, dar trebuie manuita cu grija πŸ™‚

Si punct si gata si am terminaaaaaaat! πŸ˜€

Leapsa merge mai departe la jumatatea mai buna a Marului , Joa ( nu cred ca Serpent are chef sa raspunda la atatea intrebari πŸ˜› ) si la Lilly si, si nu mai stiu πŸ™‚

7 thoughts on “Leapsa data cu rimel, fard, fond de ten :)”

  1. πŸ˜†
    Ma gandeam sa o mituiesc pe croco cu ceva sa ma stearga de acolo, dar daca mi-ai dat si tu leapsa cred ca nu ma mai pot face ca ploua … :p

  2. Suri, de acord .. macar o crema de fata πŸ˜€
    Joa, nu stiam ca ti-a dat si Croco, altfel nu te mai chinuiam ..

Leave a Reply

