de-ale mele

La ce viseaza marmotele luni dimineata ?

Pai la ce sa viseze ? La un pat imens in care sa se arunce si sa doarma pana nu mai pot. V-am mai zis eu ca am probleme cu dimineata, cu trezitul de dimineata si daca mai e si luni, atunci sunt o cauza pierduta.

Acum imi sorb cafeaua si citesc parca prin monitor stirile, zgomotele de pe sala nici nu le mai bag de seama si totul parca e intr-un vis, sau cosmar mai bine zis.

De fapt nu sunt la birou, sunt la curte , sub visini si sorb cafeaua alaturi de mama mea. Avem prajiturele dulci cu ciocolata si aerul curat ne face sa ne simtim excelent. Tina si Florica ( bravii aparatori ai curtii ) isi fac datoria si latra la oamenii care trec pe strada.

E atat de bine incat nu imi mai vine sa ma ridic de pe bancuta…

si PUF! am cazut de pe bancuta direct in birou.. exact cum imi imaginam : mailuri, telefoane, agitatie, stres si prea putine zambete..

Vreau inapoi in curte sub visini..

7 thoughts on “La ce viseaza marmotele luni dimineata ?”

  1. Nu numai marmotele viseaza la asta lunea…unele persoana, ca mine de exemplu….viseaza la un pat mare si confortabil toate zilele saptamanii, inafara de week-enduri šŸ˜€

  2. Eheee, madam cu paru’ sa stii ca si asta e printre visele mele, dar luni mi-a venit in cap ce am descris mai sus šŸ˜€ si patul mare ma urmareste acu, tare bine ar fi sa ma pot afunda in el .

Leave a Reply

