de-ale mele

inceput de sfarsit de zi..

Cum zilele mele linistite iar s-au pierdut, sunt intr-o alergatura continua.. ( asta nu e ceva nou).

Am inceput lucrul la dizertatie , inca nu am reusit sa termin nici acum planul si as vrea sa termin saptamana asta daca se poate.

A fost ieri ziua mamei mele, am sunat-o si i-am cantat ca in fiecare an :

” De ziua ta mamicoo,

In dar ti-am adus inimaa,

Si crede-ma mamicoo,

Un dar mai frumos, nu se putea.. ”

Anul trecut am scris un articol pe blog despre mami a mea, anul asta nu spun decat atat :Β  o admir pentru cat a rezistat si inca rezista ( ea stie despre ce e vorba .. ) si o iubesc enorm de mult si sunt in stare sa fac pentru ea orice pe lumea asta si.. sunt mandra ca e mamica mea :mrgreen:

Dupa cum v-am obisnuit, sunt inca la birou.. am prins un moment de liniste, dar mai am ceva treaba.. si nu mai stiu ce sa va mai spun .

Daca aveti intrebari, va astept aici..

5 thoughts on “inceput de sfarsit de zi..”

  1. da asi avea si ieu o antrebare ma numesc patrunjel florentin sant din localitatea baicoi jud parhova si asi dorii sa dedic aceasta melodie pentru toti prieteni mei care m-a cunoaste hai liba si pentru voi atomic santeti ce-i m-ai tari tinetio tot asa. multuemsc.

  2. @Patrunjel Florentin , bine ai venit si sanatate multa!
    @Crocoditza asta sa ii zici lu sefmiu πŸ˜†
    @Joa, multam fain si cred ca mergea un Red Bull.

Leave a Reply

