calatorii, de-ale mele

Privelistea de dimineata

Ce mod frumos de a incepe ziua.. Ma trezesc, ma spal pe fata, pun fundita si plec la gradinita ( asta ca sa facem referire la vremurile de demult 😛 )  Ies din bloc si imediat cum fac stanga, intru in gang unde ma imbie niste arome inmiresmate de p..anseluta. Trec de non-stop-ul care se inchide ba la 12 , ba la 2, ba la 3 si ajung pe bulevard. In stanga o tanti isi aseaza ladita pe care va intinde legume, fructe si cas ( proaspat de ..vacuta ) , in dreapta doamna cu ciorapii si chilotii albi tetra deja rearanjeaza marfa – ea a fost mai matinala. Dar sunt o norocoasa ca stau in cartierul asta, am tot ce vreau la indemana : banca, farmacie, spital, supermarket, ajung in 10 min in Tineretului..ehee boierie . Traversez strada, in stanga – shaormerie, in dreapta bar , in fata – clinica pentru nou nascuti ( sau ce o fi aia , ca am vazut niste poze cu bebei ). Statia de autobuz e numai bine pusa, nu trec 5 min si ajunge si unul din autobuzele mele preferate. Mireasma de p..anseluta ma izbeste din nou, ajung la metrou si gata sunt safe . Cel putin pana in piata Amzei, unde mai ca imi vine sa vars de ce imi vad ochii. E in centru domle, dar mizeria, gunoiul si personajele din poveste sunt la ordinea zilei.

Asa ca trag aer ( nu prea adanc in piept ) , privirea inainte, pieptul in fata si tai si spulber in calea mea 😆

Nu-i asa ca e cel mai frumos mod de a incepe ziua? De a te umple de optimism si zambet larg?

3 thoughts on “Privelistea de dimineata”

  1. EU vreau, vreau dar sa termin la o ora normala ..
    Si leapsa e in lucru , se executa, sa traiti!

Leave a Reply

