de-ale mele

Ieri,azi, maine.. si gata-i anul!

Ce-a facut marmota ieri de a stat in stres? Eh , mare tampenie are cum numai ea poate sa faca.

M-am trezit dimineata, ritualul din fiecare zi a fost executat si am iesit pe usa ca o floricica. Am ajuns la metrou, am prins chiar bine si asteptam cumintica sa zica tanti de la metrou: urmeaza statia Romana cu peronul pe partea dreapta , cand suna telefonul:

– Uita-te sa vezi daca mi-ai luat cheile , nu le gasesc nicaieri!

– Nu ti-am luat nicio cheie, mi le-am luat pe ale mele , dar poate le- a luat CRistina .

O intreb intai pe Cristina, ea nu le avea.. ma uit in geanta convinsa ca nu sunt la mine si ca sa vezi minune: inca un set de chei. Suuuuuper!

_ Vezi ca sunt la mine 😦

– Pai si eu ce fac ? Cum plec ?

– Du-te la munca, lasa ca vad eu cum rezolv! ( in momentul ala nu aveam niciun plan de bataie, dar eram sigura ca voi gasi o cale de rezolvare )

Ajung la birou, ma invart ca o curca beata si imi vine ideea salvatoare: il sun pe un prieten care sta la 2 blocuri departare de mine si il rog sa vina sa ia cheile. Zis si facut! Stateam cu inima ingat la gandul ca ar putea sa intre cineva in casa la mine. Baiu al mai mare era ca nu sunt numai lucrurile mele. Ar fi putut sa ia dintr-un foc 3 laptopuri si cativa banuti si atunci sa vezi. Am mai stat inca o ora ca pe jar si cand a sunat telefonul am sarit de pe scaun , mai mai sa cad 😀 Era totul ok, nimic atins, toate la locul lor sau nu ( in functie de ordinea fiecaruia ) .

Update pentru ziua de azi :

  • astept sa vina mamicuta mea
  • trebuie sa fac niste cumparaturi ( haine de birou, chestii si chestioare, pantofi si muuulte altele )
  • inainte sa merg la gara , trebuie sa ajung acasa sa adun un pic, nu de alta dar se sperie mama si iar ma cearta
  • poate reusesc sa imi fac si temele pt examenul de sambata
  • poate reusesc sa termin si jumatate din disertatie
  • poate 1
  • poate 2

…. si mai e putin pana la marea schimbare 🙂

6 thoughts on “Ieri,azi, maine.. si gata-i anul!”

Leave a Reply

