calatorii, de-ale mele, timpul

We are ONE!

ONE! si multimea tipa cat putea de tare.. Cred ca s-a auzit in tot Bucurestiul cum Faithless ne indemna sa cantam . Sunetul, showul , pulsul oamenilor care erau innebuniti de cantece .. toate astea au facut concertul de aseara minunat. Mi-a placut la nebunie si cu siguranta o sa mai merg la un concert Faithless si data viitoare.

Dar inainte de concert am avut parte de cateva peripetii . Dupa ce am plecat de la munca, am avut ceva probleme cu stomacul, pana am ajuns acasa am zis ca o sa ii colorez masina dlui Marmot. Din fericire nu a fost cazul. Am ajuns acasa, ne-am schimbat si am plecat.Β  In drum spre zona Arena, ne suna K si ne spune ca si-a pierdut biletul. Suparata din cale afara, era hotarata sa se intoarca acasa si sa nu mai mearga. Nu am lasat-o sa faca asta si am amenintat-o caΒ  nu ii mai duc Twix niciodata daca nu vine πŸ˜€Β  Am coborat din masina m-am dus direct la casa de bilete, am luat un bilet la gazon B si i l-am inmanat : La multi ani si hai sa ne distram ! In cateva minute uitase de tragedie, era vesela si noi eram la fel de fericiti. Urma sa ajunga si Virgil sa intregim gasca si sa ne distram asa cum numai noi stim mai bine.

Trebuie sa spun ca zona asta amenajata pt concerte nu e cine stie ce, dar cand am ajuns langa scena mi-am dat seama ca e destul de bine organizat. M-am bucurat ca nu am dat bani pe bilete pentru gazon A pentru ca am vazut tot ce trebuia pe scena foarte bine πŸ˜€ Am cantat, am dansat si am tipat de am ramas fara voce.

Ultima piesa a facut cat tot concertul , multimea era innebunita , toti erau in extaz ( unii poate de la bere, altii poate de la altceva πŸ˜› )

Pe scurt mi-a placut la nebunie πŸ™‚ Dupa ce s-a terminat ne-am mai luat niste racoritoare ( suc am baut, mami) si am taiat-o catre casa. De ce asa devreme? pentru ca a doua zi marmota avea tren la ora 9 dimineata, ceea ce insemna ca trebuie sa ne trezim la 7. Evident ca ne-am trezit la 8 si in 20 de min trebuia sa fim gata. Am ajuns la timp la gara, m-am suit in tren si am dormit pana la Ua’cab. A avut si trenul intarziere, tati era incantat ca a stat jum de ora in 34 de grade.

Am plecat spre tara si cand am ajuns aproape de poarta, tati s-a urcat la volan si eu m-=am ascuns in spatele banchetei πŸ˜€ Cand mami a deschis poarta habar nu avea ce se acunde in spate , credea ca tata a luat pe cineva cu masina si l-a lasat in camp πŸ˜†

A inchis portile si cand era aproape de masina, am deschis portiera si am tipat : Sarumana mamiiiiiiiiii!

Saraca femeie mai avea putin si facea infarct, dar dupa ce si-a revenit din soc mai ca plangea de fericire. Ca sa stiti si voi, eu joi o informasem ca nu pot ajunge acasa, asa ca am reusit in sfarsit sa ii fac o surpriza.Β  Pana miercuri probabil voi fi aici..

Pe oriunde sunteti va doresc racoare, zambet si liniste!

Va pupa marmotica !

5 thoughts on “We are ONE!”

  1. Am fi mers si noi la Faithless daca eram in Bucuresti :-s.
    Chiar eram curioasa de reactia mamei tale, da’ nu mai speria si tu omu’ asa πŸ˜† . Esti buna de reclama la Aspacardin. πŸ˜†

  2. @Lilly m-a rasfatat ea numai cu bunatati pana acum πŸ˜›
    @Joa, eu am mai zis ca sunt buna d actorie da nu ma crede nimeni πŸ˜€ sunt un talent nedescoperit πŸ™‚
    @Croco, aia cu Giusto era cat pe ce sa se intample πŸ˜† fara partea cu vom avea un nepotel; Gratarul a fost delicios, am stat o ora intr-un loc, nu ma mai puteam ridica πŸ˜€

Leave a Reply

