de-ale mele

Sa cedez sau nu?

Inca de cand a inceput nebunia cu Facebook-ul am zis clar ca nu o sa imi fac cont. Mi-am cam inchis toate conturile pe care le mai aveam pe retelele astea sociale si scarbita de fenomenul hi5 am hotarat sa fiu in vizorul publicului doar prin blog si twitter ( desi la cat de des scriu , nu stiu cata lume ma mai citeste 😆 ) . Zis si facut!

Zilnic imi ziceau oamenii sa imi fac profil pe Facebook, ca e misto, ca e tare , ca imi regasesc si bunicii acolo , prieteni pierduti de mult in vazduh, oameni interesanti, oameni neinteresanti, plus de asta mai sunt si jocuri. Buuun! Marmota nu si nu, ea invelea ciocolata in staniol in continuare, chiar daca au retras astia staniolul de pe piata 😀 Fiecaruia ii ceream sa imi dea cateva motive bune pentru a-mi face cont pe Facebook. Ei bine, nu m-a convins nimeni pana aseara, desi inca nu sunt 100% hotarata ca vreau sa intru in lumea minunata de care vorbeste toata lumea ( inclusiv Vodafone cu reclamele alea faine 🙂  )

Asadar si prin urmare, noi nu mai facem comert pe mare 😛  ca nu mai avem cu ce 😆

Deci, de ce ar trebui sa imi fac eu cont pe Facebook? Cu ce ma ajuta?

10 thoughts on “Sa cedez sau nu?”

  1. Mmmm … sa iti regasesti colegi de liceu/facultate, sa mai afli noutati despre prieteni, sa mai faci misto de pozele lor :lol:, sa te lauzi cu ce ai mai facut, sa mai vezi ce mai e de actualitate. Cam atat.

  2. si sa cedezi in fata maretului farmville. dar o sa te plictisesti relativ repede de el, cand o sa realizezi ca daca plantezi mazare nu esti cine stie ce fermier 😆

  3. @Joa, da sunt si astea niste motive insa nu f intemeiate pt mine 😛
    @Mada , ai fost tare la faza cu mazarea 😆
    @Grapefruits, bine ai venit pe aici! si vad ca esti foarte ferma in ceea ce priveste facebook-ul 🙂
    @Lilly , deci sa inteleg ca eu acum nu exist ?

  4. pai………existi dar altfel existi pe facebook :))
    sincer, e un site ca orice alt site de socializare, eu n-am vazut nimic asa special, decat ca poti sa-ti regasesti colegi, prieteni, uitati undeva 🙂

  5. Chestiile astea sunt ca si sexul prima oara. Nu e bine sa o faci daca ai dubii, daca ai fi sigura ca vrei asta, ne ai prezenta intr o zi link ul de pe facebook, in rest o faci pentru ca…” toate fetele de varsta mea nu mai sunt virgine”

Leave a Reply

