calatorii, de-ale mele

De luni asa..

Merge de minune cantecul celor de la Zdob si Zdub sau cel putin inceputul : “Dimineata pe racoaaare”- nu de alta dar chiar a fost racoare, aseara am fost nevoita sa imi iau blugi. Sincer nici nu mai stiam cum sa ii imbrac si azi dimineata cand am luat si boleroul dupa mine, ma gandeam oare cum trebuie sa stea pe mine? Ma simteam ciudat , parca nu eram eu . Atata caldura te ia de cap si cred ca majoritatea sunt cam bulversati de schimbarea asta brusca de vreme. S-a si vazut de fapt azi la metrou . Bai nene, se miscau unii mai incet decat melcul daca e posibil asa ceva. REGULA la metrou : daca dormiti pe voi, mergeti naibii pe partea dreeeaaptaaa, nu pe mijloc!!! Am sau nu dreptate?

In alta ordine de idei, a mai trecut un uichend lejer in care noi nu am fost la mare si nici uichendul viitor nu o sa mergem si probabil nici urmatorul , dar sincer nu mai conteaza. Poate ne bagam la un munte, aer curat, peisaje frumoase. Mi-e dor de senzatia aia de dimineata la munte. Te trezesti, deschizi fereastra, ai muntele in fata si respiri aerul curat ( aproape ca te ineci ) si te trec fiori pe tot corpul. Te imbraci repede, prinzi parul in codita si cobori sa bei cafeaua in foisorul din curte. Ahh si te mai cuibaresti si in bratele iubitului sorbind din cafeaua aburinda. Frumoasa imagine nu?

Sursa: Google Images

Si uite asa incepem o noua saptamana, imediat intram in septembrie. Cred ca inspiratia pentru mini-postul-aberatia asta mi-a venit de la racoarea de dimineata. Mi-am dat seama ca imi place si ca imi aduce aminte de munte, de relaxare. Poate apucam sa plecam si noi pe undeva si daca ma enervez, cred ca uichendu viitor fugim pana undeva. Nu conteaza ca va fi racoare, mie o sa imi placa si oricum dl Marmot are incalzire la masina deci e ok si pentru el 😀

In plus, ce naiba sa caute marmotele la mare, doar ele vin de la munte, nu ?

VA DORESC UN INCEPUT DE SAPTAMANA MINUNAT!


8 thoughts on “De luni asa..”

  1. Marmotel vezi ca miercuri va canta din nou Dana Nalbaru in Frame Club tot de la 20:30. Ti-am zis asa, poate ca vrei sa vii! Da si eu vreau la munte. Pe mine muntele ma calmeaza, ma linisteste, ma face sa visez, sa plutesc, sa meditez la tot. E superb sa privesti muntele la nesfarsit si tot nu te saturi! Pupic dulce…

  2. am avut un coleg al job si cand venea dimineata, se aseza la birou si zicea ” fetelor o stiti pe asta? dimineata pe racoare……..” si o tinea asa toata ziua, sau ne mai canta cantece de craciun vara 🙂
    o saptamana minunata si tie 🙂

  3. @twistedchocolate, e mult mai bine asa 😀
    @Joa, ahh toamna in Viena , o frumusete 🙂
    @Lilly , fain sa ai asa colegi niebuni 🙂

Leave a Reply

