timpul

Parca vine iarna..

Sau mi se pare ? La cat de frig a fost in ultima vreme, cred ca o sa avem zapada cat de curand 😀 Nu e bai, imi place zapada , numai sa mai astepte putin sa imi mai iau si eu o hainuta-doua 🙂  In alta ordine de idei, m-am acomodat bine la munca, invat cat de mult pot si zambesc frumos ca o floricica daca am facut o gafa :

Nici nu stiu cand a trecut anul, parca ieri eram in 2009.. Se vede ca e toamna, am devenit melancolica ( deh, asa-i cu scorpionii ) . Astept o zi frumoasa de toamna, cu soare din ala dintos ..sa ma plimb pe stradute si sa nu dardai de frig 🙂

Am lipsit ceva de pe aici.. sunt la curent cu aproape toate blogurile, le-am citit si am vazut ca nu am fost singura care nu s-a mai ocupat de scris , deci sunt iertata din start 🙂

Acestea fiind spuse, va doresc un uichend cat mai placut, la caldurica si cu cine vreti voi!

Pupici de la marmotica!

4 thoughts on “Parca vine iarna..”

  1. Nu doar scorpionii au devenit melancolici! 😀

    Un week-end “frumi si dragu” iti doresc 😆 (la naiba, a mai trecut o saptamana 😐 )

Leave a Reply

