de-ale mele

Mini-intalneala

Ieri am avut parte de o seara minunata alaturi de niste oameni frumosi si anume : Ada ( mamica mea adoptiva) , Lia, Tiza Lia si pampararaaaam dl. Ocserver -pe numele lui de scena :D. Am ras cu gura pana la urechi, am discutat chestii serioase, am mai ras un pic, mai -mai s-o dam in plans cand povestea Lia de plecarea ei, per total o seara relaxanta 🙂

Cu ocazia asta ii urez tot binele din lume, sa ii mearga bine, sa realizeze tot ce si-a propus sa faca acolo si sa nu uite ce ne-a promis 😀  Noi asteptam sa mergem la ea sa ne facem concediile 😆

Trebuie sa mai spun ca am avut parte de o surpriza frumoasa in ceea ce il priveste pe dl. Ocserver, mi-l imaginam cu totul altfel. E un om foarte haios si simpatic. Cat despre Tiza Lia, o draguta chiar as mai vrea sa ne mai intalnim asa ca gagicile 😛  No ofense, OCS :p Poti sa vii si tu oricum , te primim. Si mami nu mai are nevoie de prezentari, stie toata lumea cat de mumoasa, desteapta si cuminte e ea, nu? 😛

Ma bucur ca am mai intrat si eu in normal si am reusit sa ma vad cu oamenii astia, ca inainte mi-era imposibil sa fac asta.  Si ma mai bucur ca am apucat sa o vad pe Lia inainte de marea ei plecare , ca doar trebuia sa ii transmit cele mai bune vibe-uri marmotesti 😀

Am ajuns acasa zambind si mai aveam putin si nu ma mai primea dl Marmot 😆 Imi trecuse ora de culcare, dar cand esti cu oameni dragi te mai uiti la ceas ? Oricum ma iarta el , ca n-are incotro 😀

Si e marti..maine e miercuri si apoi VINERI , nu ?

 

 

 

4 thoughts on “Mini-intalneala”

  1. Draga mea, ce-mi faceți voi 🙂 Lacrimi să avem în ochi doar de bucuria revederii, da? Chiar a fost o seară tare faină și daaa, mă bucur enorm că ai reușit să ajungi chiar prima la întâlnire, când era încă lumină afară 😀 Să fii iubită și fericită, că meriți, fată frumoasă! Te pupez tare tare!

  2. @Crocoditza -si traiesti ? 😀
    @Lia, draguta mea n-ai tu idee cat de mult m-am bucurat ca am putut ajunge, chiar ma simteam ciudat ca ajunsesem prima si cu ceva timp inainte 😀

Leave a Reply

