de-ale mele

3 in 1

Dintr-un moldovean si o ardeleanca a iesit o bucuresteanca 😆

Ca sa intelegeti mai bine eu va spun cu mana pe inima ca sunt : ARDELEANCA CONVINSA, MOLDOVEANCA “JETBEJET” SI BUCURESTEANCA ADOPTATA :p  De ziua mea mi-a expirat buletinul , drept urmare trebuia sa fac cumva sa am unul nou. Am stat si m-am gandit ca nu are rost sa il pun pe tata sa imi faca unul acolo, plus de asta mai trebuia sa mai fac si un drum pana acasa si cum in timpul saptamanii nu dispun de timp liber, am hotarat sa il fac aici.  Peste o saptamana o sa fiu bucuresteanca cu acte in regula, numai ca : m-am nascut in Bacau, am crescut mare parte din timp in Sighisoara si imi continui viata in Bucuresti. Sunt curioasa pe unde oi mai ajunge in viitor.

Sunt bucuroasa ca scap de poza oribila pe care o aveam si sper sa fi iesit bine de data asta. 😀

Intre timp , nu mai am bulentin, sunt libera de acte : pasaportul mi-a expirat si permisul nu-l arat la nimeni poate raman fara el 😀

Leave a Reply

