Uncategorized

Drumetii pe la Bacau

Am fost pe plaiuri marmotesti si m-=am tavalit prin zapada. Nu credeam ca o sa am parte de zapada. Am plecat voiosi si somnorosi 😛 spre Bacau. Afara ploua torential, noi eram echipati cu dulciuri, fructe si cafeaaa fierbinte. Muzica era data tare, drumul destul de liber si ne indreptam spre casa. Dupa vreo 80 de km , ne zboara stergatorul de pe partea soferului. Minuunaaat! Credeti-ma cand va spun ca nu se vedea nimic la 2 metri in fata, asa tare ploua. Am mers noi incet, incet cativa km pana am dat de o benzinarie si l-am inlocuit. Am continuat drumetia si chiar oftam asa si ma gandeam ca mi-am ales un uichend tare urat sa merg acasa. Cand am intrat in Bacau, ce sa vezi : ningea! Am zambit si m-am bucurat tare, tare si deja ma imaginam pe partie 😀  Am ajuns la casuta de la tara si deja se pusese zapada de vreo 10 cm. Doooamne cat de frumos era. Ma simteam ca intr-o poveste . Am stat ceva vreme si m-am uitat pe fereastra cum ningea.  A doua zi curtea era toata alba, dl. Marmot deja facea carari pana la masini si eu stateam in casa si dadeam directiuni :p Am baut cafeluta, m-am echipat si am iesit la zapadaaaa! M-am dat de cateva ori pe sac si apoi am intrat in casa.

Nici nu stiu cand a trecut timpul , s-a facut ceasul 3 si a trebuit sa plecam. Am dus bagajele repede, repede si am fugit catre “garsoniera noastra”.

Si uite asa am prins prima ninsoare, prima zapada chiar acasa la mine. Acum abia astept sa vina si aici zapada 😀

O zi usoara sa aveti!

3 thoughts on “Drumetii pe la Bacau”

  1. @Joa – Am facut un fel de om de zapada 😛
    @Lilly , avem si sanie dar sincer nu stiu pe unde era pusa, asa ca am ales varianta mai la indemana

Leave a Reply

