Uncategorized

ceva ganduri

Ma chinui de 3 zile sa scriu un post. Il incep , il las in ciorne, il recitesc si apoi il sterg. Nu stiu de ce sunt asa nehotarata, dar de fiecare data cand imi vine inspiratia nu am timp sa scrius. Si daca nu ma apuc atunci , nu mai are rost pentru ca nu iese bine.

A fost o perioada tare aglomerata in ultimul timp, nebunie mare la vanzari. Au fost zile in care nu am apucat nici sa mananc la servici. Partea buna e ca ma simt bine aici la nou loc de munca, nu se compara cu ce am avut inainte. Astazi o sa avem petrecerea de Craciun si abia astept. De la munca plec direct tinta spre casa, imi pregatesc costumatia de gala si il astept cumintica pe dl. Marmot sa vina sa ma ia.

Sunt fericita ca ninge afara, e atat de frumos, parca arata orasul mai bine 😀  Aseara am iesit la o plimbare prin cartier si nu-mi venea sa cred cat de superb arata stradutele alea micute. Aproape toate casele erau impodobite cu luminite, de ziceai ca esti intr-un sat de vacanta pe undeva in Alpi. Si casuta n0astra e impodobita tare frumos , dl Marmot s-a ocupat de iluminat si a facut o treaba tare buna.  Am facut si ceva poze, dar nu se vad extraordinar de bine asa ca la urmatoarea plimbare o sa iau aparatul cu mine sa va arat si voua ce minunatii sunt in zona in care stau.

Mai am putintel si plec, va las cu zapada, cu ciocolata calda si vinul fiert. Un weekend placut si calduros!

 

2 thoughts on “ceva ganduri”

Leave a Reply

